LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fortis: woekerpolis uit 1996

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
santander
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jul 2007 14:49

Fortis: woekerpolis uit 1996

Ongelezen bericht door santander »

Wij hebben na de jaarlijkse informatie (op de nieuwe wijze) van Fortis vernomen dat 40 % van onze jaarlijkse premie niet belegd wordt maar aan kosten wordt besteed. Verder wordt je van zo'n overzicht als leek niet echt veel wijzer van zonder veel rekenwerk. Uiteraard zijn we daar niet zo blij mee (understatement), maar toen ik de opmerking van de heer Schoot (als ik zijn naam goed heb onthouden) van Fortis in het artikel op deze site las, was ik behoorlijk 'pissed of' :shock:

Hij suggereert dat verzekerden nu zich niet meer kunnen beroepen op het feit dat ze niet weten hoe hoog de kosten zijn. Totaal geen excuses voor de gebrekkige jarenlange informatievoorziening bij het afsluiten van de polissen. Alleen maar een poging om zijn straatje schoon te vegen. Alsof we nu echt een alternatief hebben :x

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: Fortis: woekerpolis uit 1996

Ongelezen bericht door flabbergasted »

Santander, ik kan me je woede voorstellen, geloof me...
idd te schofterig voor woorden....nee nu weten we het ja, en hoe....en dat maakt dus niet de onwetendheid van de afgelopen jaren goed nee...

tja voor iemand die zijn schaapjes allang op het droge heeft, wat maakt een ton meer of minder aan verlies uit....

Gesloten