Ik heb de brief BINNEN.....en dat na meer dan 2 maanden i.p.v. de 5 weken...
Wederom WEER geen uitleg hoe ze aan die E 94,- compensatie zijn gekomen.....
Wederom WEER geen gevens over de afgelopen jaren dus vanaf 1999 t/m nu...
Wederom geen financiele bijsluiter.....ze geven aan die was er toen nog niet...
Maar wat heb ik dan toendertijd gekregen????? Er staat toch duidelijk Financiele bijsluiter op mijn papieren, maar is niet helemaal compleet.......en daarom wil ik de gehele financiele bijsluiter!!!!!
Maar nu wel uiteindelijk de Algemene voorwaarden de SK-9708 wel een gecopieerde versie......maar dat is tenminste wat.....
Wat de bank nog wel aangeeft bent u er niet mee eens, dan moet u u klacht binnen 3 maanden bij de kifid aanmelden.....
Ik moet deze 3 blz eerst maar eens aan iemand voorleggen......
Ik zit nog met een raar gevoel deze brief te lezen......
Op internet staat dat de beheerskosten van het BNP Netherlands fund 1,56% zijn.
En de bank geeft zelf aan MIJN beheerskosten bedragen 0,025% per maand (is dus 0,3% per jaar).
Hoe kan dit NU????? dus I.anders betaald hogere beheerskosten als ik (jammer dus) HOE HOUDEN ZE DAT DAN BIJ???????
Hier moet ik eerst duidelijkheid in zien te krijgen.......
WEET U HET???
Wat me OOK nog opvalt is dit: Het voorbeeld kapitaal is mede gebaseerd op een jaarlijkse stijging van de premie volgens de bedrijfsspaarregeling van gemiddeld 2,5%. He dat heb ik NOOIT ergens anders gelezen???????
Wacht eens even dus het eindkapitaal wordt dus gebaseerd op een premie stijging van 2,5% per jaar: Dus ik ben begonnen in 1999 met een maandinleg van f 142,- dus per jaar is dat: f 1704,- dus in mijn geval loopt de polis dus 15 jaar.....
dan moet ik dus in het laatste jaar (15 x 2,5% =37,5% MEER inleggen......
Dat is me NOOIT uitgelegd......
Dan gaat het dus om f 1704 x 37,5% = f 639 + f 1704 = f 2343,-
Och heden zijn ze ZO aan het eindbedrag gekomen??????
Weer een punt voor de KIFID.....