LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ohra Groeiroute koopsompolis

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
ria45

Ohra Groeiroute koopsompolis

Ongelezen bericht door ria45 »

Wij hebben ingelegd op 28-12-2000 12.358,-Gulden OG Aandelen Fonds
Wie kan berekenen wat het nu waard is.

Max61

Re: Ohra Groeiroute koopsompolis

Ongelezen bericht door Max61 »

Hallo,

Ik heb ook in de jaren voor de beurscrash van 2001 in het Multimedia Fonds van Ohra belegd via een Groeiroute Polis.
Deze is reeds jaren geleden eenzijdig door Ohra beeindigd.
Mijn gestorte kapitaal van Fl. 1800,= was simpelweg verdampt.

Ik vraag mij ook weleens af of ik nog iets kan terugverwachten ivm de gemaakte afspraken met de Woekerpolis en Verliespolis zaken die nog steeds spelen.
Wie weet hier misschien antwoord op?

Groetjes

wevera

Re: Ohra Groeiroute koopsompolis

Ongelezen bericht door wevera »

Hallo Max 61
De Ohra-Groeiroute beleggingsverzekering valt al geruime tijd onder het beheer van de verzekeraar Delta-Lloyd. Delta-Lloyd is de verzekeraar die als eerste geschikt heeft met de stichtingen verliespolis en woekerpolisclaim. Deze verzekeraar heeft al enige tijd geleden, in een aantal dagbladen, met grote advertenties, verzocht aan oud-polishouders met afgekochte polissen zich te melden als zij in aanmerking wilden komen voor kostencompensatie.
Dus je moet je melden bij Delta-lloyd, schriftelijk, met vermelding van het polisnummer.
Verwacht er niet teveel van. De mogelijke compensatie voor afgekochte polissen geldt alleen voor polissen die langer als 5 jaar hebben gelopen en die een jaarkostenafslag hadden van meer dan 2.45 - 2.85%
Succes en met vriendelijke groet, A.Wever

Gesloten