bjorrie schreef:Zo van de week een brief ontvangen, met de mededeling dat het nog wel even kan duren voordat wij ons geld terug krijgen. Ben benieuwd? Tot 2011
Hier precies hetzelfde, terwijl ik maanden niets meer van hen had vernomen. Onze spaar/beleggingsverzekering was vorig jaar afgelopen en kregen netjes een eindafschrift dat er 0,0 als eindresultaat was behaald.
Nu achteraf bevreemd het mij wel een beetje, dat Reaal normaal om de 2 a 3 jaar de polissen kwam doornemen en eventueel aanpassen ( hadden alle verzekeringen bij Reaal ) en nu de laatste 5 jaar had ik niemand meer gezien en ik dacht maar.... dat het wel goed zat.
Ik heb toen dus een hele boze mail naar hen gestuurd, stichting verliespolis ingeschakeld en moest maar afwachten en dan nu die brief over de compensatieregeling, die nog wel een tijdje op zich gaat laten wachten en dat terwijl ik in al die tijd niets meer van Reaal had vernomen, dan dat ik het had kunnen weten. Ja, ja!!!
Ik was toen zooo boos en ook wel verdrietig dat al mijn centjes die ik 15 jaar had ingelegd, zomaar met de noorderzon verdwenen waren, dat ik al mijn verzekeringen voor zover het kon, heb weggehaald bij Reaal en elders heb ondergebracht. Had al meer dan 40 jaar alles bij hen lopen en in goed vertrouwen toen een levensverzekering/spaar-beleggingsverz. omdat het nodig was i.v.m. eigen huis, genomen, na voorlichting van een Reaalmedewerker.
Voor ons..... noooooooiiiit niets meer van of bij Reaal. Ik ben er zo klaar mee!