LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door flabbergasted »

nou, wie weet krijgen we ongelijk.....
kreeg net een mail dat we binnenkort krijgen uitbetaald....
(zodra zij het geld ws van een deposito kunnen plukken dat ze intussen lekker hebben weggezet)

dus wie weet, tjonge, zijn we binnenkort weer E 50,- rijker, hoera! :evil:

tinas
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 okt 2006 10:25

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door tinas »

Hoera groot feest 50 euro gestort door woekerclaim op mijn rekening omdat ik nee heb gestemd.

Nu nog een mooie leuke compensatie zodat ik niet op een houtje moet bijten met mijn pensioen maar dat zullen wel dromen blijven

Tinas

kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door kersthaas »

Heb per 16 maart 2009 een mail ontvangen dat vanaf volgende week -dus vanaf 23 maart 2009 de mij toekomende 50€ overgeboekt zullen worden.Let wel; alleen de klanten van Nationale Nederlanden,want NN zou het geld net overgeboekt hebben..Zodra de 50€ binnen zijn zal ik melding doen in dit platform.

inmiddels in afwachting

maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door maria123 »

Ik sta hier niet van te kijken!!!! Verlies polis wil hier alleen maar beter van worden. Mensen zijn al gedupeerd en dan ook nog € 50,00 beloven en niet geven. En inschrijfgeld vragen € 50,00 euro dit zijn vergelijkbare praktijken die de verzekeringsmaatschappijen ook hanteren met de woekerpolis. En wat bereiken zij niets!!!! Je zit nog steeds aan de woekerplis vast je behoud de hoge kosten en aan het einde van het verhaal moet je maar weer geloven dat je het geld retour krijgt.
Mensen kom op zeg!!! Hoe lang laten jullie je nog een koek voorhouden.
Zeg die polis op en geef niemand een cent meer.

kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door kersthaas »

:lol: Heb heden de mij toekomende 50€ ontvangen.Als afgesproken meld ik dit op dit forum.Als eenieder dit ook ff meldt,dan kunnen we op termijn dit forum sluiten.

gerard1740
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mar 2009 11:08

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door gerard1740 »

Ook ik heb vorige week de betaling van 50 euro binnen gekregen van verliespolis.

tantemadzy
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2009 17:31

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door tantemadzy »

Ik zit ook al weken te wachten op de beloofde €50 die de verliespolis zou storten, n.a.v ABC plan van AMEV/FORTIS en ondanks mailen, naar hen, nog niets vernomen.
Wat mij ook stoort is dat ze daar niets over op de site zetten.
En dat het ook niet vermeld staat op hun website, wanneer je dat geld gestort krijgt. Hoe lang zullen zij nog rente trekken?
En wanner zal ik het krijgen?

maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door maria123 »

En zij maar lekker rente op jullie € 50,00 ontvangen Pluls nog vette uitbetaling van de verzekringsmaatschppijen die zijn blij dat verliespolis en woekerpolisclaim alle consumenten lekker hebben tegen gehouden. Wie is hier weer beter van geworden NIET DE CONSUMENT :!: Toros Radar had nooit vertrouwen moeten wekken in deze stichtingen. ZIj hadden gelijk Wouter Bos in de uitzending moeten laten komen. Maar ja. Niets aan te doen. :!: Zo slim zijn de stichtingen wel dat zij zich niet aansluiten bij AFM en KIDIF. Waar kunnen mensen nu terecht????? Nergens :!:

tantemadzy
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2009 17:31

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door tantemadzy »

VANMORGEN IN DE NIEUWSBRIEF:
:twisted: Tot nu toe is het de Stichting Verliespolis gelukt om in elke onderhandeling te bedingen dat aangeslotenen bij de Stichting die deelnemen aan de peiling over het onderhandelingsresultaat hun bijdrage aan de Stichting kunnen terugontvangen met daar bovenop een kleine extra. In totaal gaat het om € 50,-. Na de bekendmaking van de uitslag van de peiling duurt het altijd nog een aantal weken, voordat de € 50,- kan worden uitbetaald. Na de zorgvuldig uitgevoerde peiling wordt deze namelijk altijd nog eens gecontroleerd en moet vervolgens nog worden gewacht op het geld van de betreffende verzekeraar. Daarna start de omvangrijke uitbetaling, die ook weer gecontroleerd moet worden. De betalingen van de € 50,- voor de Delta Lloyd en de Nationale-Nederlanden peilingen zijn inmiddels uitgevoerd. Zodra het geld van ASR Nederland is aangekomen, kan ook deze uitbetaling starten.
DUS EINDELIJK NIEUWS HIEROVER :lol: DUS WACHT IK VERDER MAAR AF.

van der Wardt
Berichten: 154
Lid geworden op: 23 okt 2007 20:02

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door van der Wardt »

Ook ik heb nog NIETS gezien van 2x 50 euro voor 2 aangemelde en polissen! Ik heb wel 2x 25 euro betaald aan Verliespolis.
Misschien wacht Verliespolis nog op overmaking van de banken die er uiteindelijk voor opdraaien.
Ik zag ook dat er al verschillende mensen zijn die de betaling wél hebben ontvangen. :o
Hoop doet leven!
Ben wel benieuwd hoe die compensatieregeling uitwerkt voor ons!
Dat ABC Spaarplan is voor mijn vrouw nu beëindigd na 15 jaar en krijgen minder in handen dan was ingelegd! :cry:
Daar komt nog bij dat volgens de reglementen de uitkering pas volgend jaar mei plaats vindt. Dus profiteert Fortis nog een jaar van onze inleg. Ben benieuwd of ze ook nog rente uitbetalen voor dat kapitaaltje dat ze anders 1 jaar kostenloos gebruiken kunnen :cry: Ik ben natuurlijk niet de enige he!

hbjhm
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005 16:37

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door hbjhm »

nog geen 50,00 euro ontvangen. ben benieuwd. heb tegen gestemd.

boet
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 dec 2006 11:08

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door boet »

Beste lotgenoten,

Ik ontving eind augustus 2009 van Stichting Verliespolis een "Stemkaart compensatieregeling Aegon".
Aangezien ik geen idee heb of ik ja of nee zou moeten stemmen, ben ik maar even internet gaan raadplegen, en zag tot mijn verbazing dat al een hele boel mensen op dit forum reeds begin 2009 melding maakten van het feit dat hen 50,- euro in het vooruitzicht was gesteld als ze JA stemden.

Al met al ben ik nog niet uit mijn dilemma. Volgens Stichting Verliespolis heb ik mij met JA te stemmen nog niet vastgelegd en kan ik tzt al dan niet akkoord gaan met het voorstel waarmee Aegon dan tevoorschijn komt.
Wat echter de consequenties zijn van NEE stemmen is me volkomen onduidelijk.

Wie weet hier meer van en kan mij uit de droom helpen?
Bvb hartelijk dank

Poet

rosas
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jul 2006 00:12

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door rosas »

Het maakt volgens mij helemaal niets uit wat je stemt, als je maar stemt. Dan heb je recht op die 50 euro's.

Rosa

Gesloten