LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teruggave gedeelte kosten ook na afkoop polis?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
hennietje

teruggave gedeelte kosten ook na afkoop polis?

Ongelezen bericht door hennietje »

Ik heb een vraag

Zelf ben ik in het bezit van 2 woekerpolissen. Eentje van Axent/Aegon spaarkasverzekeringen en een beleggingsverzekering bij mijn Fortis hypotheek.
Na heel veel onduidelijkheden in antwoorden en uitblijven hiervan heb ik de eerste in 2007 afgekocht de laatste heb ik dit jaar aflossingsvrij gemaakt. Voor die tijd ben ik lid geworden van de stichting verliespolis. Als het nu tot een akkoord komt heb ik dan ook recht op teruggave van een gedeelte van de kosten ondanks dat ik beide heb afgekocht( anders was ik nog verder de boot in gegaan )

wevera

Re: teruggave gedeelte kosten ook na afkoop polis?

Ongelezen bericht door wevera »

Hennietje
Met Aegon en ASR-Fortis/Nederland is nog geen compensatie-regeling overeengekomen het is dus nog afwachten.
In de Delta-Lloyd regeling is overeengekomen dat de al uitgekeerde polissen , waarin teveel kosten zijn verrekend, in aanmerking komen voor compensatie. Maar dat gaat niet automatisch. Die krijgen niet aan bericht van Delta-Lloyd.
Zij moeten zelf schriftelijk contact op nemen met de verzekeraar en aangeven dat ze de compensatie willen verzilveren.
Groetjes, Arie Wever

Gesloten