LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AnderZorg, onterecht overgedragen CVZ, 11 mnd verder

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Rebelena

AnderZorg, onterecht overgedragen CVZ, 11 mnd verder

Ongelezen bericht door Rebelena »

Heeft iemand hier ook mee te maken?

In januari 2011 onterecht overgedragen aan het CVZ door AnderZorg, dit hebben ze inmiddels in november 2011 bevestigd.
In maart 2011 had ik van CVZ de bevestiging al binnen dat AnderZorg mij weer had afgemeld. :D

Ik ben vanaf februari 2011 bezig om mijn zorg premie weer te gaan betalen, echter tot op heden nog geen factuur gezien. Nu heb ik dan bevestiging per mail dat het debiteuren team ermee bezig is en dat ik binnenkort een factuur kan verwachten. Dit is inmiddels alweer een maand geleden. Dat betekend dat ik straks voor 11 maand aan premie kan gaan betalen. :(

Wat denk je dan? Juist ja, overstappen naar een andere verzekeraar. Nee hoor, ik moet is eerst mijn openstaande vorderingen gaan betalen. WAT?!? Als ik geen factuur krijg van jullie dan kan ik ook niets betalen!! :evil:

Ze doen het wel handig, lekker wachten tot eind december, kan ik niet meer overstappen.

Komt iemand dit bekend voor? Ik weet niet meer wat te doen, help....

Chocomelk

Re: AnderZorg, onterecht overgedragen CVZ, 11 mnd verder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je kan inderdaad niet overstappen naar een andere zorgverzekering als je een openstaande schuld hebt staan.

Ga er vanuit dat je de factuur in 1x kan betalen doordat je 11 mnd lang al op de hoogte bent dat je geen zorgverzekering hebt betaald.

Rebelena

Ongelezen bericht door Rebelena »

Uiteraard de premie opzij gezet. Het gaat mij er alleen om dat ik nu niet kan overstappen door een fout van AnderZorg... :(

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rebelena schreef:Uiteraard de premie opzij gezet. Het gaat mij er alleen om dat ik nu niet kan overstappen door een fout van AnderZorg... :(
Dat is inderdaad behoorlijk l*llig.

Gesloten