Ik heb twee bezwaarschriften ingediend tegen de no-claim teurggave. Deze zijn in april en mei goedgekeurd door Turien. Na vele telefoontjes heb ik nog steeds geen teruggave. Half juni heb een schriftelijke klacht ingediend bij Turien hieromtrent maar Turien weigert om ook maar één reactie te geven hieromtrent. Kom steeds niet verder dan de service desk, want telefoontjes zo zegt men worden niet doorgegeven aan de betreffende afdeling.
Zijn er nog meer ervaringen hieromtrent met Turien?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]No-claim Turien & Co[/b]
-
- Berichten: 1995
- Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38
Re: [b]No-claim Turien & Co[/b]
welke verzekeraar dan ook die niet op redelijke termijn antwoord geeft, of niet fatsoenlijk communiceert dreigen met een klacht bij de zorgautoriteit, klachtenmeldpunt. Meestal loopt het dan een stuk soepeler..
-
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41
Re: [b]No-claim Turien & Co[/b]
Is het mogelijk dat er een extra probleem is, omdat Turien geen zorgverzekeraar is, maar een tussenpersoon?Walter van V Geplaatst op: 27 Jun 2007 16:10 Onderwerp:
welke verzekeraar dan ook die niet op redelijke termijn antwoord geeft, .....
-
- Berichten: 1995
- Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38
Re: [b]No-claim Turien & Co[/b]
Turien is inderdaad tussenpersoon maar tevens gevolmachtigde. Handelt dus als zorgverzekeraar en kan zelfstandig optreden namens.