LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CAK, blijft werk verkeerd doen..............

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
johannano
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 00:11

CAK, blijft werk verkeerd doen..............

Ongelezen bericht door johannano »

:twisted: :twisted: :twisted: CAK stuurt mij al maanden (Jaren), verkeerde rekeningen (2008/2009) nl. van een instelling waar ik al lang niet meer verblijf. gebeld enz....Nat.ombudsman zelfs ingeschakeld....
FOUT OP FOUT.
Nu zeggen ze; u moet blij zijn, want u hebt gelukt we schelden u dat bedrag kwijt...Ik , hoezo kwijt, het zijn foute factures en dat kunnen jullie zien in jullie computer, ze leest het zelfs voor, maar nee, u moet blij zijn, we scheldenu dat bedrag kwijt..
FF later u heeft de factuur over 2007 niet betaald...moet ik nu weer in mijn administratie duiken, om aan te tonen dat dat niet zo is...kost me teveel (fysieke) energie!!!
Soms op 1 dagen 2 FOUTE facturen over hetzelfde item, met 2 verschillende bedragen.CAK, komt het nu nooit meer goed en wat als jullie straks die Wtcg aan gehandicapten moeten gaan betalen. :roll: :roll: :roll:
Je kunt beter tegen een muur gaan praten.......... :idea: :idea:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: CAK, blijft werk verkeerd doen..............

Ongelezen bericht door dhc »

Begrijp dat je boos bent maar...

haal die emoticons weg! Je bent volwassen!

Waarom plaats je dit bericht twee keer? Is niet toegestaan!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: CAK, blijft werk verkeerd doen..............

Ongelezen bericht door VioletPrue »

johannano schreef::twisted: :twisted: :twisted: CAK stuurt mij al maanden (Jaren), verkeerde rekeningen (2008/2009) nl. van een instelling waar ik al lang niet meer verblijf. gebeld enz....Nat.ombudsman zelfs ingeschakeld....
FOUT OP FOUT.
Nu zeggen ze; u moet blij zijn, want u hebt gelukt we schelden u dat bedrag kwijt...Ik , hoezo kwijt, het zijn foute factures en dat kunnen jullie zien in jullie computer, ze leest het zelfs voor, maar nee, u moet blij zijn, we scheldenu dat bedrag kwijt..
FF later u heeft de factuur over 2007 niet betaald...moet ik nu weer in mijn administratie duiken, om aan te tonen dat dat niet zo is...kost me teveel (fysieke) energie!!!
Soms op 1 dagen 2 FOUTE facturen over hetzelfde item, met 2 verschillende bedragen.CAK, komt het nu nooit meer goed en wat als jullie straks die Wtcg aan gehandicapten moeten gaan betalen. :roll: :roll: :roll:
Je kunt beter tegen een muur gaan praten.......... :idea: :idea:
Die Wtcg is sowieso een aanfluiting, want heel veel mensen raken hun aftrekposten kwijt, maar komen niet in aanmerking voor de Wtcg, wat ze soms duizenden euro's per jaar gaat kosten.
Maar goed, over het CAK.
Mocht je er zelf niet meer uitkomen, kijk dan of de Ango in jouw woonnplaats/gemeente sociaal adviseurs heeft.
Die hebben een opleiding gevolgd om mensen zoals u te helpen en kunnen wijs worden uit de CAK-ellende.
Heel veel succes!

Gesloten