Waarschijnlijk te laat met betaling, dus, wie zich brand moet op de blaren zitten.ikbendeklos schreef:ja ik heb nu ook op de site van anderzorg gekeken, bij betalingsregelingen.Leo The Emperor schreef:Ik heb even gekeken op de website van anderzorg.nl
Daar staat dat er bij 14 dagen overschrijding een herinnering wordt verstuurd, en als die tijdig wordt betaald er geen kosten in rekening worden gebracht. Pas daarna wordt de vordering overgedragen en worden er incassokosten berekend.
Tevens kun je via anderzorg via internet een betalingsregeling treffen. De voorwaarden en mogelijkheden staan uitgebreid op de site.
Het is mij een raadsel waarom je in januari/ februari geen betalingsregeling hebt aangevraagd. Tevens begrijp ik niet waarom je nu al t/m juli hebt betaald.
Efin, je hebt nu zeker geen achterstand meer en ik zou een overzicht met alle bedragen en betaaldata naar anderzorg sturen, en verzoeken om kwijtschelding van eventuele incassokosten, gezien het feit dat je al betaald hebt voordat deze kosten kenbaar zijn gemaakt
maar ik heb het zelf al opgelost door te betalen, en 1 maand vooruit.
daarna zijn ze met de deurwaarder gekomen...
U kunt uw grieven wel eindeloos herhalen, het einde van het liedje is dat U zelf in verzuim was. Dus alles is een gevolg van uw eigen niet handelen.