LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eigen risico

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Eigen risico

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Hallo,

Klopt het dat als je bij VGZ een basispakket hebt, en verder niks aanvullends, dat ze de 150-, eigen risico gebruiken voor medicatie, rontgenfoto's enz?
Hier kreeg ik namelijk een afschrift van dat dat uit eigen risico betaald werd, maar dan vraag ik me af waarom ik 88,44 per maand betaal?!

Heeft iemand hier ook ervaring hiermee met VGZ?

krieno
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 okt 2007 15:14

Re: Eigen risico

Ongelezen bericht door krieno »

ja, dat klopt, alleen huisarts en kraamzorg is vrijgesteld, maar voor voorgeschreven medicijnen, en ander dingen zoals ziekenhuis bezoek, en alles wat daar gebeurd, moet je eerts zelf betalen tot een bedrag van 150, oo euro, daarna niet meer

realmontreal
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 apr 2008 20:31

Re: Eigen risico

Ongelezen bericht door realmontreal »

om precies te zijn : huisarts, verloskundige/kraamzorg, hulpmiddelen in bruikleen, tandheelkunde voor voor jongeren tot 22 jaar.

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: Eigen risico

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

BELACHELIJK!!!!! :evil:

Maar nu weet ik in ieder geval dat het geen fout is van hun, en ik dus niet de enige ben

:evil:

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: Eigen risico

Ongelezen bericht door marietje1 »

klein vraagje Stephanie, heb jij je polis blad wel gelezen toen je hem binnen kreeg vorig jaar?

Er is hier eind vorig jaar begin dit jaar flink wat ophef over gemaakt.

groet,
Marietje

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: Eigen risico

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Wegens verhuizing, en het niet afgeven van post door de vorige huisbaas ben ik een aantal poststukken misgelopen.

Gesloten