Hallo,
Op zoek naar de goedkoopste zorgverzekering van Nederland in 2012 (max. eigen risico, geen aanvullende verzekeringen en extra dekkingen, betaling per jaar) kwam ik tot mijn verbijstering een enorm verschil tegen tussen de belangrijkste vergelijkingssites. Een exact dezelfde verzekering van YouCare, de goedkoopste van Nederland bij twee sites (69,50 euros per maand bij de Verzekeringssite en Zorgkiezer en 808,98 per jaar bij de Verzekeringssite, goedkoopste) was maar liefst 112,02 euros duurder (12,2% verschil!) bij Independer en kwam daar niet in de top voor. Het is duidelijk dat hier iets niet klopt maar doe er uw voordeel mee!!!
Met vriendelijke groeten!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkooptste zorgverzekering NL 2012 - groot verschil
Re: Goedkooptste zorgverzekering NL 2012 - groot verschil
welk voordeel??????? als het goed is heeft iedereen al een verzekeringHet is duidelijk dat hier iets niet klopt maar doe er uw voordeel mee!!!
-
overstappen moet voor eind december ! dus helaas zei taat
Als je bij indepeneder kijkt bij youcare, dan zie je daar staan:
"Je ontvangt een extra korting van € 9,62 per maand (van YouCare) als je kiest voor een eigen risico van € 720!"
Daarmee komt de premie bij Independer dus ook uit op 69,50 per maand. (En als je dat per jaar gaat doen, krijg je nog weer iets meer korting.)
"Je ontvangt een extra korting van € 9,62 per maand (van YouCare) als je kiest voor een eigen risico van € 720!"
Daarmee komt de premie bij Independer dus ook uit op 69,50 per maand. (En als je dat per jaar gaat doen, krijg je nog weer iets meer korting.)
Je moet sowieso nooit blind vertrouwen op vergelijkingssites. ALs ergens het gezegde "wiens brood men eet, wiens woord men spreekt" van toepassing is, is het wel bij vergelijkingssites. En aangezien de consument niet de partij is die voor het brood zorgt lijkt het me duidelijk wie dat wel is.
Oftewel: gewoon zelf de premies van de verzekeringsmaatschappijen vergelijken en de vergelijkingssites hoogstens als leidraad gebruiken om te kijken welke verzekeraars er zijn.
Oftewel: gewoon zelf de premies van de verzekeringsmaatschappijen vergelijken en de vergelijkingssites hoogstens als leidraad gebruiken om te kijken welke verzekeraars er zijn.
Nu de goedkoopste nemen en straks zeuren dat je een bepaalde operatie of medicijnen niet krijgt?! Mensen, denk toch eens na en staar je niet blind.
Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een PAKKET wat bij je past en zoek daar de goedkoopste aanbieder van, niet puur en alleen op prijs.