| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe vrij is die keuze eigenlijk ??
hoe vrij is die keuze eigenlijk ??
Bij ons niet zo vrij. Ik vind dat we met handen en voeten gebonden zijn. De verzekering sluit met voor mij derden contracten af en ik kan alleen ja nee amen zeggen. Onze zoon is afhankelijk van sonde voeding dit blijft zo zijn hele leven. Had ik een goede voedingsleverancier moeten we ineens over na een andere. Waarom ? Ach het is voordeliger en ja, fijn dat is te merken. onze zoon doet het nu met de helft minder spuiten let op deze zijn nog altijd goedkoper dan pompsets voor een sondevoeding pomp die ik niet gebruik haha bespaar ik ook kosten.
tja, onze zoon kan ik steeds minder goed ontluchten doordat de spuiten stroef worden. Dus heeft hij meer problemen met het slijm en lucht dat wordt dan weer kotsen. maar we hebben minder kosten
Wil ik bij Menzis weg
hadsikidee onze zoon is te duur en ze nemen hem alleen aan wanneer wij ook met een heel pakket naar een nieuwe verzekering gaan. De vraag van vandaag welke ziektenkosten verzekeraar bekommerd zich echt om gehandicapten. geen een dus ieder heeft wel iets maar een vrije keuze nee, die is er niet meer.
diana76
Wil ik bij Menzis weg
diana76
Re: hoe vrij is die keuze eigenlijk ??
o, sorry, ik bedoel niet dat de voeding met toebehoren gewijgerd wordt maar dat er vreselijk op bezuinigd wordt en dit is nog maar een gedeelte van wat er nodig is om ons kindje een zo comfortabel mogelijk leven te geven. Er wordt per keer een x aantal pakken voeding verstrekt en je mag 1x in de maand een bestelling doen met maar 1 hooguit 2 sondes in het pakket deze horen 6 week mee te gaan maar ook op dit materiaal is bezuinigd zodat de leveranciers blijven afnemen anders kan ik het niet verklaren. Maar wat blijkt door het vele maagzuur wordt de sonde zo aangetast dat hij kei hard wordt. Waarschijnlijk voelt dit niet prettig ons zoontje heeft zichbaar meer moeite met het verwerken van de voeding en wij met het ontluchten. haal je de sonde eruit die hard en bruin is en je stopt er een nieuwe in fleurt hij weer op. vandaar dat wij deze link hebben gelegd. Ik vind het akelig dat je zo heen en weer wordt geslingerd waar je tevreden over bent nemen ze je af. Heb je een compleet nieuw hulpmiddel nodig moet je dit krachtig ondersteunen waarom dit goed zou zijn met natuurlijk een verklaring en medisch dossier toegevoegd onze huisarts schrijft keer op keer patient is bekend. dit kost ook extra. Ach ja soms gaat het ook echt fout met de communicatie krijg je compleet verkeerde spuiten.
terug sturen ? Nee, joh ze zijn vervoert geweest krijg je de vraag wij vernietigen ze of doe je het zelf. tja, doen wij iets bijzonders voor noem het maar op Roemenie, ect.