Daarnet het niet gratis nummer van de OHRA klantenservice gebeld: wordt je eerst meer dan vijf minuten in de wacht gegooid. Daarna een medewerker aan de lijn die het vooral over andere dingen wil hebben dan jouw probleem, om maar tijd te rekken. Uiteindelijk blijkt dat hij het probleem niet kan oplossen en gooit hij je weer in de wacht voor een collega die misschien wel kan helpen.
Is dit soms het nieuwe verdienmodel van OHRA, mensen aan het lijntje houden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OHRA houdt je aan het lijntje
Re: OHRA houdt je aan het lijntje
Vreemd, als ik al bel gaat dat redelijk snel, word op de juiste manier te woord gestaan en zeker niet aan 'het lijntje' gehouden om maar tijd: lees geld te rekken. Doe alles anders via Mijn Ohra. Antwoorden je snel genoeg terug als je vragen hebt.
Re: OHRA houdt je aan het lijntje
Probleem waarvoor ik klantenservice van OHRA belde is inmiddels via e-mail opgelost.
Ben overigens in het algemeen erg tevreden over OHRA; laten we het maar houden op een bedrijfsincident.
Ben overigens in het algemeen erg tevreden over OHRA; laten we het maar houden op een bedrijfsincident.