Mijn ouders van 79/81 blijken een zorgverzekering met uitgebreide tandartsdekking te hebben. Terwijl ze beiden al ca 40 jaar een kunstgebit hebben. Met de overgang van ziekenfonds was hun dat geadviseerd door de Unive agent.
De tandartsdekking hebben we beeindigd en geld teruggevraagd.
Unive gaf aan geen geld te willen teruggeven wegens verschillende perioden/polissen etc.
Dit verteld aan collega's\met oudere ouders en ja hoor daar zijn diverse ouderen op hogere leeftijd van 80 met kunstgebit die een tandartsdekking in hun zorgpolis hebben.
Ik schrijf het hier als hint dat anderen ook de polis van hun oudere ouders eens nakijken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandartsverzekeringen voor 80 jarigen
Re: Tandartsverzekeringen voor 80 jarigen
voor een volledige prothese is het inderdaad niet d emoeite, onderhoud ervan is basisverzekering, wellicht alleen af en toe een consultje of een vervanging, maar ook dan is een AV altijd duurder qua premielasten. Laat staan een zeer uitgebreide...
Kom het helaas vaak tegen en heel vaak idd ook nog eens geadviseerd door de telefonistes of baliepersoneel. terwijl betreffend AV dan hooguit de consulten dekt, vaak nog niet eens (geheel) de eigen bijdrage op een nieuwe prothese...
Als u het kunt aantonen dat het op advies was van de verzekering heeft u een hele grote harde zaak denk ik. Echter dit aantonen zal lastig zijn.
Het loont af en toe eens het verzekeringspakket na te gaan op onnodige/dubbele polissen.
Kom het helaas vaak tegen en heel vaak idd ook nog eens geadviseerd door de telefonistes of baliepersoneel. terwijl betreffend AV dan hooguit de consulten dekt, vaak nog niet eens (geheel) de eigen bijdrage op een nieuwe prothese...
Als u het kunt aantonen dat het op advies was van de verzekering heeft u een hele grote harde zaak denk ik. Echter dit aantonen zal lastig zijn.
Het loont af en toe eens het verzekeringspakket na te gaan op onnodige/dubbele polissen.