LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
senseo
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:35

Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door senseo »

Ik weet het even niet, maar ONVZ kan ik op dit moment wel schieten.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik ga er beslist NIET weg.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

@senseo
Ik ben op het moment ook op zoek naar iets anders, heb jij trouwens iets in je gedachte waar je naar toe zou kunnen gaan.

senseo
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:35

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door senseo »

delta loyd wellicht, moet eerlijk zeggen dat ik het even niet weet, voel me verneukt, baal van dit systeem, vertrouwen is nu zoek.

dirkb
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2007 00:34

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door dirkb »

Ik heb optifit, maar helaas vanaf 1 januari niet meer volledig fysiotherapie verzekerd. Voor hoger pakket moet je 4 A4 medische formulieren invullen.
Daarom heb ik gekozen voor Agis rookvrijpolis met de bijna hoogste aanvullende verzekering, Comfortpolis.

Geen medische verklaring nodig, direct geaccepteerd door Agis en ook nog 100% fysiotherapie verzekerd. Tevens gratis bril bij Hans Anders.
Kosten totaal 108.82 euro per maand.

Topfit ONVZ kost 144.50 euro per maand, als ik geaccepteerd werd door ONVZ. Dus ik ga er ook nog op vooruit.

Aanmelden voor Agis, via www.preventiepolis.nl
Laatst gewijzigd door dirkb op 21 nov 2007 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

IZZ denk ik, maar ook ik weet het nog niet zeker.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

De toppolis is eigenlijk de toppolis niet meer. Wel de zelfde naam maar niet de zelfde voorwaarden.
Wil je wel die zelfde voorwaarden dan moet je in de opvolgende polis gaan zitten, wat dan dus eigenlijk de oude toppolis is.
Voor die polis moet je de gezondheidsvragen beanwoorden.
Ik vraag mij of, of dit geen bedriegen is, en alleen maar gedaan om bepaalde patienten te lozen! Zou iemand hier eens een juridisch commentaar op kunnen leveren?

senseo
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:35

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door senseo »

ja lozen of duurdere pakket nemen, en als je te risicovol lees te duur bent kun je mooi worden afgewezen. 8)

Hoe is het mogelijk dat ONVZ zich zelf zo pats boem ongeloofwaardig maakt?

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door cygnum »

Ik zit te denken aan Fortis ASR. Nadeel is wel dat ze via een tussenpersoon werken, maar daarvoor wil ik best 30/40 euro per maand minder betalen...

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ooit gedacht aan CZ?

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Nee

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Bekijk de site en vergelijk.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Nee dank je.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

Geplaatst op 22 Nov 2007 16:56 door overname


--------------------------------------------------------------------------------

De toppolis is eigenlijk de toppolis niet meer. Wel de zelfde naam maar niet de zelfde voorwaarden.
Wil je wel die zelfde voorwaarden dan moet je in de opvolgende polis gaan zitten, wat dan dus eigenlijk de oude toppolis is.
Voor die polis moet je de gezondheidsvragen beanwoorden.
Ik vraag mij of, of dit geen bedriegen is, en alleen maar gedaan om bepaalde patienten te lozen! Zou iemand hier eens een juridisch commentaar op kunnen leveren?

Naar boven


Zijn er leden van de VVAA die hier iets over willen zeggen op dit forum aanwezig?

karina99
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2007 21:23

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door karina99 »

Volgens mij mogen verzekeraars die trucken toepassen op de aanvullende verzekering. Zolang er dan mensen met de nieuwe voorwarden of uitgekleed pakket verzekerd blijven bij zo'n verzekeraar, beloon je die verzekeraar voor zijn slechte gedrag. Ga je weg (en doe je dat liefst met meer) dan heb je kans dat ze zich voortaan wel twee keer bedenken voor dat soort streken.

Dus het succes van de versimpeling bepalen we zelf!

Kies een verzekeraar die een goed pakket biedt en stabiliteit biedt qua voorwaarden en premie. Niet de goedkoopste (goedkoop is duurkoop) maar een goed pakket tegen een redelijke prijs. Vergelijkingssites zijn er genoeg.

Groeten,

Karina

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

Het is volgens mij onbetrouwbaar gedrag. Dat dient van overheidswege niet te worden toegestaan. Waar blijven we in een rechtsstaat, als dergelijk onbetrouwbaar gedrag wel wordt toegestaan.

dirkb
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2007 00:34

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door dirkb »

Ik heb ONVZ aangetekend opgezegd op 7-11-2007. Nog steeds geen schriftelijke bevestiging ontvangen. Vrijdag 7-12-2007 maar gebeld hoe het staat. Volgens hun staat er in hun computer dat de verzekering per 1-1-2008 is beëindigd. Wanneer ik hiervan een schriftelijke bevestiging krijg. Er wordt mij een nieuwe polis toegestuurd kreeg ik als antwoord.
:roll: Ik ben benieuwd wanneer dat dan is en wat er dan in staat.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

Volgens mij hebben de betere verzekeringen...duurdere!...toch met elkaar afgesproken de voorwaarden in voor de klanten negatieve zin te veranderen! Volgens mij mag dit gekonkel toch echt niet! Vraag me af waarom dit wordt toegestaan.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

Bij wie heb je je nu verzekerd DirkB

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Wie gaat er weg bij ONVZ? Waarheen?

Ongelezen bericht door overname »

Ik krijg ook de indruk bij ONVZ, dat de administratie niet op orde is. Het duurt vreselijk lang voordat ze iets in de administratie kunnen vinden! Dit komt dan waarschijnlijk door een te snelle groei. Verandering van directie heeft slecht uitgepakt. Ken je dat itw van de vorige directeur???

Gesloten