LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kan mij wat meer vertellen over Promovendum??
Re: Wie kan mij wat meer vertellen over Promovendum??
Ze zijn dus weer bezig? Niets geleerd van de zaak welke ik aangevoerd heb?!
-
Ik denk dat Promovendum bij Achmea hoort en wel om 2 redenen:
1. als ik op kiesbeter.nl de gecontacteerde-zorgverleners link volg kom ik op de zorgzoeker van achmea.
2. promovendum, heeft net als bijv. interpolis en zilveren kruis, de specifieke, herkenbare polisvoorwaarde bij fysiotherapie: "bij niet gecontracteerde fysiotherapeuten krijg je slechts 14,50 per behandeling". Tussen haakjes: dit is schandelijk laag.
En ik heb een nog goedkopere polis gevonden:
YouCare Zorg Plan €69,50 (de basispolis is (bijna?) identiek aan de combinatiepolis van avero achmea: " zorgplan")
AnderZorg Basis €71,25
Univé ZEKUR Gewoon ZEKUR Polis €73,50
CZdirect CZdirect €75,00
FBTO Zorgverzekering €75,92
Ik adviseer de FBTO, die namelijk nog eens 3% korting geeft bij jaarbetaling. Ik kom dan op 883,71 per jaar.
Dit komt uit http://www.kiesbeter.nl. Geselecteerd op extra eigen risico van 500 euro en zonder aanvullende (AV).
1. als ik op kiesbeter.nl de gecontacteerde-zorgverleners link volg kom ik op de zorgzoeker van achmea.
2. promovendum, heeft net als bijv. interpolis en zilveren kruis, de specifieke, herkenbare polisvoorwaarde bij fysiotherapie: "bij niet gecontracteerde fysiotherapeuten krijg je slechts 14,50 per behandeling". Tussen haakjes: dit is schandelijk laag.
En ik heb een nog goedkopere polis gevonden:
YouCare Zorg Plan €69,50 (de basispolis is (bijna?) identiek aan de combinatiepolis van avero achmea: " zorgplan")
AnderZorg Basis €71,25
Univé ZEKUR Gewoon ZEKUR Polis €73,50
CZdirect CZdirect €75,00
FBTO Zorgverzekering €75,92
Ik adviseer de FBTO, die namelijk nog eens 3% korting geeft bij jaarbetaling. Ik kom dan op 883,71 per jaar.
Dit komt uit http://www.kiesbeter.nl. Geselecteerd op extra eigen risico van 500 euro en zonder aanvullende (AV).
Laatst gewijzigd door Mathilde D. op 08 dec 2011 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
student538 schreef:Ze zijn dus weer bezig? Niets geleerd van de zaak welke ik aangevoerd heb?!
Welke zaak?? die van het niet de goedkoopste te zijn?? nogal indrukwekkend maar niet heus.
-
Promovendum is gelieerd aan of misschien zelfs identiek aan " National Academic". Over deze tussenpersoon-verzekeraar staan op deze website veel slechte commentaren. Zie bijvoorbeeld : http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57294.
Ik raad deze zorgverzekering met klem af!
Ik raad deze zorgverzekering met klem af!
-
Ik heb nu 1 jaar mijn zorgverzekering lopen bij Promovendum, het is een dochteronderneming van Achmea. En ik raad het iedereen sterk af om hier een zorgverzekering af te sluiten. Ze vergoeden echt het minimale en de reden waarom ze goedkoop zijn is waarschijnlijk het niet opleiden van hun medewerkers. Tot nu toe al 2x verkeerd geadviseerd en zelf met de kosten gezeten. Het 1ste bezwaar hebben ze afgewezen omdat het volgens hen om een misverstand ging waar de medewerkers en ik even schuld aan waren. Nu net mijn 2de bezwaar ingediend en ik hoop iets van mijn geld terug te zien. Met andere woorden, het zijn gewoon echt afzetters en vertrouw aub niet op de woorden van medewerkers want die roepen maar iets.
Nu overgestapt naar de VGZ jong, dan maar 30euro meer betalen. Promovendum heeft mij naast 105euro per maand en eigen risico nog 700euro extra gekost ondanks dat ik gezond ben. Het zijn gewoon oplichters met mooie praatjes en aantrekkelijke prijzen maar uiteindelijk heb je er helemaal niks aan.
Nu overgestapt naar de VGZ jong, dan maar 30euro meer betalen. Promovendum heeft mij naast 105euro per maand en eigen risico nog 700euro extra gekost ondanks dat ik gezond ben. Het zijn gewoon oplichters met mooie praatjes en aantrekkelijke prijzen maar uiteindelijk heb je er helemaal niks aan.