Als reactie op Deltoer:
Dat soort en slechte honden die het makkelijk kunnen betalen maar het uit principe gewoon verrekken en verstoppertje gaan spelen in de hoop dat de (kleine) ondernemer het opgeeft omdat deze opziet tegen de eventuele incassokosten.
Maar om dat soort"mensen" gaat het hier niet.
Het schijnt dat niet alleen de lagere inkomens maar ook de middeninkomens momenteel niet rond kunnen komen.
Zilveren Kruis en Syncasso, een verontrustende weergave van zorgplicht!
-
-
Re: Zilveren Kruis en Syncasso, een verontrustende weergave van zorgplicht!
Ik weet het niet, ik zie tegewoordig toch dat heel veel dure luxe artikelen en abonnementen als eerste levensbehoeften worden gezien. Daar als eerste in schrappen levert veel op.
Zelfde fout die onze overheid en ook anderen hier stelselmatig maken:J. Deltoer schreef: ↑25 okt 2023 15:35Ik weet het niet, ik zie tegewoordig toch dat heel veel dure luxe artikelen en abonnementen als eerste levensbehoeften worden gezien. Daar als eerste in schrappen levert veel op.
Ik zie iemand die de boel belazerd en/of verkeerde keuzes maakt -》alle mensen belazeren de boel, het is allemaal hun eigen schuld. Wantrouw ze allemaal.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Er zijn altijd voorstanders van de methode-Kamp: "Die cijfers kloppen niet, want mijn gevoel zegt wat anders."
-
Wat een rare welles-nietes; er zijn mensen die te makkelijk geld uitgeven / leningen aangaan en er zijn mensen die elke maand 300 euro tekort komen (heeft onderzoek uitgewezen, zie Nibud en SCP).
Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Moneyman
vindt dit leuk