Zorgverzekeraars beleggen in fastfoodketens
-
Zorgverzekeraars beleggen in fastfoodketens
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/146003 ... n-beleggen
Vinden we het verantwoord dat zorgverzekeraars beleggen in ongezonde fastfoodketens?
Vinden we het verantwoord dat zorgverzekeraars beleggen in ongezonde fastfoodketens?
J. Deltoer
vindt dit leuk
Re: Zorgverzekeraars beleggen in fastfoodketens
Top. Als ze nu kunnen zorgen dat Wendy's, In-N-Out Burger, FatBurger, Five Guys, ShakeShack, Carl's Jr, Jack-In-The-Box, White Castle, en nog wat Amerikaanse burger ketens hierheen komen ben ik voor.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Als aandeelhouder kunnen ook zorgverzekeraars wat invloed uitoefenen op het beleid van die bedrijven. Ik hoop wel dat het goed renderende beleggingen zijn, dan krijgen die verzekeraars wat vet op de botten.
sjohie
vindt dit leuk
U versimpelt iets, obv een clickbait titel van RTV Drenthe. Netto gaat het om 8,5 miljoen geïnvesteerde euro's, in miljardenbedrijven als Mc Donald's, KFC, Pizza Hut en Burger King. Dat is een scheet in een tornado qua rendement, dus dat strookt met de uitleg van die zorgverzekeraars, namelijk dat ze dit doen om als aandeelhouder, invloed uit te kunnen oefenen op de bedrijfsvoering.
Storm in een aardbeienmilkshake dus.
Storm in een aardbeienmilkshake dus.
Erthanax
vindt dit leuk
Five Guys is hier allang geweest. Maar dankzij Corona (grotendeels) alweer weg. Er zijn nog wat vestigingen open in een paar grote steden.
Mijn fout, ik weet niet waarom ik dacht dat ze uit het Midden-Oosten kwamen. Ze zijn zo Amerikaans als maar zijn kan.
-
Waarom vraag je ons wat jij vindt?
sjohie
vindt dit leuk
Niks mis met "vinden we....."
We is in deze context de groep forumgebruikers.