LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onzekerheid blijft.
Re: Onzekerheid blijft.
idaho,
ik benoem u niet als lafaard, ik zei,: Ik wil mezelf in de toekomst geen lafaard noemen". dus zelfkritiek. en over de schikkers heb ik geen oordeel , dat komt mij niet toe.
Janny
ik benoem u niet als lafaard, ik zei,: Ik wil mezelf in de toekomst geen lafaard noemen". dus zelfkritiek. en over de schikkers heb ik geen oordeel , dat komt mij niet toe.
Janny
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Geplaatst op 11 Okt 2005 22:23 door Idaho
--------------------------------------------------------------------------------
Wil je me overigens niet met "u" aanspreken, "je" voldoet prima in deze.
Idaho wees blij dat iemand u tegen jou zegt.
Dat gebeurd lang niet vaak, meestal is het allemaal jij en jou en een zooitje scheldkarbonades.
-
idaho is geen laffaard, alleen een beetje bang en hij baalt verschrikkelijk dat hij de "restschuld' heeft betaald op advies (verzoek?) van SLV.
Hij probeert zich steeds weer moed in te praten.
Maar...
hoezo een voorsprong voor jou idaho?
ik heb de zgn. restschuld niet betaald, want ik ga natuurlijk niet iets betalen wat dexia op mijn herhaalde verzoek niet kan uitleggen.
Dus het lijkt mij niet dat jij een 'voorsprong' hebt op mij.
Zo dom om te betalen voor iets wat niet geleverd is ben ik nu ook weer niet.
Trouwens, storneren idaho?
stor·ne·ren (ov.ww.)
1 [boekh.] een fout herstellen door een tegenpost aan de credit- of debetzijde
stor·no (de ~ (m.), ~'s)
1 [boekh.] verbetering van een foutieve boeking
geeft dexia dan toe dat ze een fout hebben gemaakt.
Maar...
Geplaatst op 14 Okt 2005 11:35 door Idaho
Toch hebben de meeste gedupeerden reeds nu een voorsprong op JH en Idaho:
Voor JH kan ik niet spreken natuurlijk, maar aangezien ik binnenkort 100% van de restschuld gestorneerd krijg, lijkt me de voorsprong juist voor mij ten opzichte van de niet schikkende gedupeerden
hoezo een voorsprong voor jou idaho?
ik heb de zgn. restschuld niet betaald, want ik ga natuurlijk niet iets betalen wat dexia op mijn herhaalde verzoek niet kan uitleggen.
Dus het lijkt mij niet dat jij een 'voorsprong' hebt op mij.
Zo dom om te betalen voor iets wat niet geleverd is ben ik nu ook weer niet.
Trouwens, storneren idaho?
stor·ne·ren (ov.ww.)
1 [boekh.] een fout herstellen door een tegenpost aan de credit- of debetzijde
stor·no (de ~ (m.), ~'s)
1 [boekh.] verbetering van een foutieve boeking
geeft dexia dan toe dat ze een fout hebben gemaakt.
nooit heb ik nog enig teken gezien, wat aangaf dat dexia erkent een fout gemaakt te hebben.geeft dexia dan toe dat ze een fout hebben gemaakt.
Maar !!!!!!!!!!!!!!!!! wie betaald wat hij niet verschuldigd is ????Conclusie, het betalen van de gelden is, zij het schoorvoetend een erkenning van schuld.
Waarom ik dan ook niet, gelijk velen, de zogenaamde restschuld, heb betaald.
Dus ik wacht op:
A: bevestiging van Dexiazijde dat ik juist handelde
B: terugbetaling van de inleggelden.
C. onder aftrek van de advocaat kosten blijft er netto voor mij geld over.
concreto die zure appel heeft me dan de advocaat kosten gekost als leergeld.
Janny
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas geld dit ook voor mij!Geplaatst op 14 Okt 2005 13:35 door Ikwaseenbeetjedom
--------------------------------------------------------------------------------
idaho baalt verschrikkelijk dat hij de "restschuld' heeft betaald op advies van SLV.
Tot zover kan ik de gedachtengang van Idaho volgen!
Omdat ik geen [net niet] egaleaser ben en omdat er m.i. toch een 'geurtje' aan de contracten zit kies ik voor procederen!
Geplaatst op 14 Okt 2005 13:35 door Ikwaseenbeetjedom
idaho is geen laffaard, alleen een beetje bang en hij baalt verschrikkelijk dat hij de "restschuld' heeft betaald op advies (verzoek?) van SLV.
Dat Idaho een beetje bang zou zijn is helemaal geen schande.
Immers men weet nooit hoe een uitspraak zou eindigen.
Iemand die hier gaat lopen te verkondigen van ik ben niet bang is een grote fantast of heeft geen gevoelens.
Idaho neem mij niet kwalijk dat ik voor je op kwam, maar ik vind dat best iemand weleens voor een ander in de bres mag springen, we leven in moeilijke tijden en we zijn allemaal op de wereld gekomen om elkaar te helpen, niet waar.!?
Totslot Idaho, dat jij je restschuld betaald hebt, ook dat is geen schande, je hoeft je beslist niet stom te voelen, jij dacht opdat moment er goed aan te doen, dus komop joh, laat je hoofd niet hangen en ga ervoor; gelet op de situatie voor die hogerberoep-uitspraken, was het naar mijn inziens opdat moment wel het beste.
Ik persoonlijk zou dat niet gedaan hebben, maar ik zei het reeds eerder in een vorige topic waarin wij een uitvoerige gesprek hadden, je hebt vechters en je hebt mensen die een andere manier kiezen, jij verkeerde opdat moment in de veronderstelling dat je er goed aan deed, dus balen hoeft niet.
Groetjes
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Idaho,Geplaatst op 14 Okt 2005 15:47 door Idaho
Beste M. V., dat ik zou balen is een uitspraak gedaan door Iwebd, ik weet niet waar hij die wijsheid vandaan heeft, maar je mag me geloven dat ik absoluut niet baal en totaal geen spijt heb van de weg die ik gekozen heb om te bewandelen.
Idaho
Ik geloof je.
In bepaalde situaties is het moeilijk om de juiste keuze te maken maar welke keuze je ook mag maken eris altijd maar een wat de beste is.