LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leaseverlies slaat plank mis..

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door ingeloe »

Bedankt piet het is goed dat je er bent.Doet me denken aan 2002 toen was de heer blok er altijd meneer blok ik weet dat u er nog steeds bent groetjes van mij van toet

Karinrummens
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 okt 2003 20:57

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door Karinrummens »

croosje

Ik als één van de vele gedupeerde ben nog nooit zo helder geweest als op dit moment. Ukunt toch onmogelijk verwachten dat ik een stichting die mij min of meer onder dwang wil laten betalen aan die dexiakliek (anders kan de slv zogenaamd niks meer voor mij doen!)nog geloofwaardig vind! De mensen die deze stichting het HARDST nodig hebben, omdat zij de restschuld niet KUNNEN betalen, worden door deze stichting uitgespuwt, en zo alsnog gedwongen om een dure advocaat in te schakelen. Die ze vervolgens ook niet kunnen betalen.
En wat te denken van de eegalease gevallen die ook geadviseerd worden om toch maar (welliswaar onder protest) te betalen, terwijl elke advocaat die je er naar vraagt zegt "ben je gek, dan doe je je eigen vernietiging teniet" Dat is toch zeker een zeer dubieus advies? Of zie ik dat verkeerd!
Volgens mij stinkt het hele zooitje, maar goed dat is mijn mening.

Volgens mij ziet Piet het helemaal niet zo verkeerd, maar ja dit is echt de mentaliteit van de meeste nedelanders, we gaan nog liever betalen dan dat we ook maar iets van een risico nemen. Stel je voor dat we het toch niet voor elkaar krijgen om ons gelijk te halen! (want gelijk hebben we, zeker weten!)
Mensen zie toch eens in, dat als wij allemaal de poot stijf houden, en gewoon blijven eisen dat ze ALLES terug betalen, dan staat het hele zwikkie MACHTELOOS.

Wij zijn met zovele daar kan geen rechter, overheid of wie of wat dan ook omheen.
Mijn advies: GEBRUIK DIE MACHT!!!!!!!

SAMEN STAAN WE ZËËR STERK!

groet karin

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Wij moeten niet uit de SLV stappen maar het bestuur van de
SLV moet ********!Wij hebben een nieuw bestuur nodig.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door croosjes »

karin,wat jij steld om de dingen aan te pakken en te strijden is juist heel goed,maar begrijp één ding heel goed die zelfde advocaat wacht namelijk ook op die nieuwe info van deze stichtingen om zich beter te kunnen voor te bereiden op de strijd tegen DEXIA.De stichtingen hebben allemaal een basis proces STICHTING leaseverlies bijvoorb.MISLEIDING,EEGALEASE bijvoorb.PARTNER VERNIETIGD CONTRACT WEGENS NIET MEETEKENEN HUURKOOP(koop op afbetaling).
Dus deze stichting doen wat ze doen moeten.Vereniging PAYBACK heeft tot doel gedupeerde te begeleiden hier geven ze zich voor uit.Dit alles met elkaar is een éénheid wat niet uitelkaar moet worden getrokken want dan valt de puzzel uitéén.Dat PAYBACK meer de kant op gaat om een proces aan te spannen waar nog behoefte is zoals gedupeerde die al betaald hebben of verenigend met advocaten iets te ondernemen prima maar laten we de stitiuatie niet door elkaar halen.Dat bedoel ik nou met helder blijven.vrgr.andre de croos

Karinrummens
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 okt 2003 20:57

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door Karinrummens »

de jong1

Nee, ik hoef er niet zo nodig uit te stappen,van die veertig euro kan ik niet wakker liggen, ik hoop dat die stakkers er blij mee zijn.Ook een ander bestuur zal niet veel helpen, die worden dan zeer waarschijnlijk ook weer onder de duim gehouden van de één of ander. We moeten gewoon niet braaf blijven wachten op die stichting en ons gelijk halen, en als dat niet linksom kan, dan gaan we toch gewoon rechtsom!

karin

Karinrummens
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 okt 2003 20:57

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door Karinrummens »

croosje ik snap wel wat je bedoelt, maar ik was dan ook niet van plan om wie of wat dan ook uit elkaar te trekken. Ik ben nog steeds lid van de stichtingen, alhoewel deze dus niks meer voor mij kunnen doen. Ik kan en wil die achterlijke restschuld niet betalen en dat ZAL ik ook niet.

Door je commentaar op Piet, kreeg ik toch het gevoel dat ik voor hem op moest komen, want hij heeft tochzeker geen ongelijk!

DSI vindt toch dat de reclame niet misleidend was! Dus moet je daar toch zeker niet zijn om je gelijk te halen.

De reclame was wel misleidend, kijk maar eens naar de rechtszaak die ik gisteravond op dit forum heb geplaatst, het stinkt gewoon!( de topic hoezo folder niet misleidend?)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door croosjes »

karin,de misleiding in de folders dat is een ding wat zeker is;maar het moet nog gerechtelijk bewezen worden en dat kan je niet verwachten van een organisatie die opgericht is door bedrijven en overheid.Hiervoor is een onafhankelijke rechter voor nodig.Wat betrefd piet die redt zich wel.vrgr.andre de croos

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Op de site van Leaseverlies en Eegalease staat onder "Bestuur" het volgende:

Bestuur
Mr. G. Hooft Graafland, voorzitter
Mr. J.H. Lemstra, secretaris
P.P.G. de Jong, penningmeester


De bestuursleden hebben eerder ervaring opgedaan met het voeren van een collectieve (succesvolle) actie namens circa 8000 klanten van een verzekeringsmaatschappij.

De Stichting heeft mr. W.M. Schonewille van advocatenkantoor Barents & Krans Advocaten Notarissen te Den Haag ingeschakeld als advocaat.


De voorzitter Mr. Hooft Graafland is gepensioneerd advocaat en voor zijn pensionering directeur van advocatenkantoor Barents & Krans Advocaten Notarissen te Den Haag.

De penningmeester P.P.G. de Jong is gepensioneerd en voor zijn pensionering werkzaam bij advocatenkantoor Barents & Krans Advocaten Notarissen te Den Haag.

Alleen de secretaris Mr. J.H. Lemstra is niet verbonden met Barents & Krans Advocaten Notarissen.


Het is maar dat u dat even weet.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door pallu »

moeten wij dan maar ons lidmaatschap opzeggen

gast_58

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door gast_58 »

Massaal!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door croosjes »

pallu/gast58,ten eerste is het een slecht idee en dom om je lidmaatschap op te zeggen,want deze heb je al betaald.En trouwens de info. van de stichtingen kan je gebruiken als lid voor het proces en dat komt altijd nog beter over bij de rechter dan je bijvoorbeeld zegt dit heb ik van internet ""proces zonder advocaat"".Proces zonder advocaat vindt ik dat je bijvoorbaat al verloren of een achterstand heeft of gaat krijgen op DEXIA.vrgr.andre de croos

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door pallu »

welke inlichtingen
sinds wanneer worden wij door hen ingelicht ik heb in al de tijd dat ik lid ben nog geen enkel inlichting ontvangen of op welke vraag dan maar ook antwoord gekregen.
Ja een mededeling dat ik lid was meer niet.
En mijn vraag is ook als zij tot een oplossing komen zijn wij dan als lid daar aangehouden ???

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door learner »

Desalniettemin:

Het is zaterdag 7 februari 16:00 uur en er hebben zich vandaag alweer 37 gedupeerden aangemeld bij de stichting "Leaseverlies"...

mvg, learner... :roll:

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door pallu »

ook met Payback gaat het goed

van Pieter 06-02-2004
Gisteren zijn er 25 aanmeldigen geweest vandaag staan er weer 24 aanmeldingen.

De publicatie op de website geeft het aantal betalende leden, vnadaar ook dat je het aantal niet direct ziet groeien op de website

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door croosjes »

pallu,het is algemeen bekend dat de stichtingen geen persoonelijk mededelingen doen.Dit woordt meestal via media en TROSRADAR gedaan.vrgr.andre de croos

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door learner »

pallu, :lol:

Dat begint er op te lijken... :P

mvg, learner... :wink:

vinnie2000
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:46

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door vinnie2000 »

ER staat nog steeds Stichting voor het leaseverlies, zoek eens op in het woordenboek wat dat betekend...

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door ant »

sept 2003 gedagvaard door Dexia omdat ik de restschuld niet betaald had.Heb uitstel gekregen tot???hoor ik nog van de advocaat

Vorig jaar gebeld naar SLV ,voor hulp van een advocaat ,moest het zelf maar uitzoeken.Ik ga nu dan ook steeds meer twijfelen wat die SLV nu eigenlijk doet ben blij dat ik via Payback een advocaat heb.
Mijn restschuld was 4000 euro,kosten 2000euro advocaat 1500euro en wat er bijkomt.Al met al heel veel geld(9000) wat ik ook niet zo maar op kan hoesten, maar wil mijn recht halen!!Want onder protest betalen wat de SLV adviseerde wilde ik niet.

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door learner »

Tellen alleen maar aanmeldingen... :roll:

mvg, learner... :wink:

knipping
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2004 15:07

Re: leaseverlies slaat plank mis..

Ongelezen bericht door knipping »

[Oke mensen,

Als het blijkt dat zowel Dexia als stichting leaseverlies puur uit zijn om mensen geldt uit hun zak te kloppen dan is dat een vreselijke zaak.
Wat doen we er tegen, klagen, in dit forum?
Nee, beste mensen dit forum is er echter voor bedoeld om gefrustreerde mensen een verhaal te kunnen laten doen.
Geloof me dat dit niet helpt! We zullen niet via de rechtelijke macht ons gelijk moeten halen, maar andere soort akties moeten voeren.
We hebben te maken met mensen die heel veel geld kwijt zijn, we hebben te maken met een slechte economisch klimaat in ons land.
Het klimaat waar we nu mee te maken hebben is echter te wijten aan een generatie-probleem in ons landje.
We hebben te maken met de graai-generatie waaronder problemen zoals dexia en stichting leaseverlies de kop op steken.
Geloof me dit zal niet het enige zijn wat de kop op zal steken.
We laten het gewoon gebeuren, dat wat de generatie van mijn ouders hebben opgebouwd, nu afgebroken gaat worden.
Als we daadwerkelijk onze armen niet uit de mouwen steken zullen we het uit moeten leggen aan onze kinderen en kleinkinderen.
Op dit punt is er aandacht, publiciteit, en zijn er oplichters(graaiers) aanwezig, NU ALLEEN NOG DE GEDUPEERDE NOG.
Vecht voor je recht en leef voor de toekomst!!
Wordt vervolgd!
][/b]

Gesloten