LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DCM
Re: DCM
bij mij hebben ze ook van alles geprobeerd.
ik ben er wel ingestonken.
dus aanmaning na aanmaning.
vervolgens een telefoontje dat ze me komen opzoeken.
maar niets meer van vernomen.
ik laat het wel op me afkomen.
naar mijn idee proberen ze het gewoon en zullen er vast wel mensen zijn die bang worden in zo''n situatie met al die aanmaningen en telefoontjes waardoor ze toch maar betalen om ervan af te komen.
mijn verhaal is duidelijk ''NIET BETALEN EN LAAT ZE MAAR BELLEN EN AANMANINGEN STUREN''.
heeft iemand nog een bezoek gekregen van die mensen.
ik ben er wel ingestonken.
dus aanmaning na aanmaning.
vervolgens een telefoontje dat ze me komen opzoeken.
maar niets meer van vernomen.
ik laat het wel op me afkomen.
naar mijn idee proberen ze het gewoon en zullen er vast wel mensen zijn die bang worden in zo''n situatie met al die aanmaningen en telefoontjes waardoor ze toch maar betalen om ervan af te komen.
mijn verhaal is duidelijk ''NIET BETALEN EN LAAT ZE MAAR BELLEN EN AANMANINGEN STUREN''.
heeft iemand nog een bezoek gekregen van die mensen.
-
Kom net thuis van het werk, ligt er exact de zelfde offerte in de bus
ditmaal van een bedrijf ICOS, maar wel voor de zelfde website
regionale bedrijvenwijzer ???? dat klopt toch helemaal niks van?
Groet Remko
ditmaal van een bedrijf ICOS, maar wel voor de zelfde website
regionale bedrijvenwijzer ???? dat klopt toch helemaal niks van?
Groet Remko
-
@ remco
bedoel je met vergelijken van de fax tov de site, hun voorwaarden?? Deze zijn namelijk niet aangepast, ik heb ze in ieder geval geprint voor de zekerheid.
de offerte op naam van een ander bedrijf kan ook helemaal niet?
Mijn advocaat heeft een brief aan ze verzonden en tot op heden niets meer van hen gehoord, dus ben benieuwd hoelang het stil blijft??
Dus niets betalen, niets tekenen en ik zou gewoon een brief aan hen faxen/sturen waarin je aangeeft dat je niet tot betaling over gaat vanwege het feit dat je door "dwaling " bent misleid.
bedoel je met vergelijken van de fax tov de site, hun voorwaarden?? Deze zijn namelijk niet aangepast, ik heb ze in ieder geval geprint voor de zekerheid.
de offerte op naam van een ander bedrijf kan ook helemaal niet?
Mijn advocaat heeft een brief aan ze verzonden en tot op heden niets meer van hen gehoord, dus ben benieuwd hoelang het stil blijft??
Dus niets betalen, niets tekenen en ik zou gewoon een brief aan hen faxen/sturen waarin je aangeeft dat je niet tot betaling over gaat vanwege het feit dat je door "dwaling " bent misleid.
-
@gelderland1974, dat bedoelde ik inderdaad. Mooi om te weten dat jij ze nog hebt, wat mij opviel was:
Op de eerste die ik ondertekend heb staat:
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud doen wij u toekomen de offerte inzake de
vermelding van uw bedrijf / instelling in de regionale bedrijvenwijzer.
Op de tweede staat:
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud doen wij u toekomen de bevesteging voor
opdracht inzake devermelding van uw bedrijf / instelling in de regionale bedrijvenwijzer.
Lijkt mij al bij al een vreemde zaak, heb inmiddels kvk, fraudemeldpunt en rechtsbijstand ingeschakeld.
Remko
Op de eerste die ik ondertekend heb staat:
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud doen wij u toekomen de offerte inzake de
vermelding van uw bedrijf / instelling in de regionale bedrijvenwijzer.
Op de tweede staat:
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud doen wij u toekomen de bevesteging voor
opdracht inzake devermelding van uw bedrijf / instelling in de regionale bedrijvenwijzer.
Lijkt mij al bij al een vreemde zaak, heb inmiddels kvk, fraudemeldpunt en rechtsbijstand ingeschakeld.
Remko
-
ja door dergelijke trucjes proberen ze je te laten geloven dat we iets zij over eengekomen.....
Jammer voor hen maar ze krijgen van mij niets.
Jammer voor hen maar ze krijgen van mij niets.
-
Donderdag kreeg ik een brief en vandaag een telefoontje van hun deurwaarder. Hij dreigde beslag te laten leggen op onze bankrekening. Kan dat? Ik ga nu toch m'n rechtsbijstand erbij halen.
-
volgens mij kan dat niet, ik heb inmiddels een jurist aangenomen, en die zegt niet betalen! als ik meer weet laat ik het jullie weten!
-
een deurwaarder kan absoluut niet zonder meer beslag leggen op je bankrekening, dan dient er al een geheel traject te hebben plaatsgevonden via een rechter etc etc ....
dus laat je niet bang maken, dit is onzin!!
tip : schakel je rechtsbijstand in, geef het door aan de kvk en meldpunt aquisitiefraude en je kan ook aangifte doen bij de politie.
Ik ben nog aan het wachten op de 2e herinnering/aanmaning maar denk dat door tussenkomst van mijn jurist dit niet meer zal gebeuren...
succes
dus laat je niet bang maken, dit is onzin!!
tip : schakel je rechtsbijstand in, geef het door aan de kvk en meldpunt aquisitiefraude en je kan ook aangifte doen bij de politie.
Ik ben nog aan het wachten op de 2e herinnering/aanmaning maar denk dat door tussenkomst van mijn jurist dit niet meer zal gebeuren...
succes
-
misschien is het een optie om aan te geven bij welke rechtsbijstandverzekeraar iemand is verzekerd.
Ik ben bijvoorbeeld bij de DAS, zoals de meeste mensen denk ik.
Mijn behandelaar/jurist kan dit misschien met elkaar koppelen?? Mocht het dan toch tot zaken komen kan er een grootschalig probleem worden aangepakt....
het is maar een idee??
Ik ben bijvoorbeeld bij de DAS, zoals de meeste mensen denk ik.
Mijn behandelaar/jurist kan dit misschien met elkaar koppelen?? Mocht het dan toch tot zaken komen kan er een grootschalig probleem worden aangepakt....
het is maar een idee??
-
zojuist heeft mijn jurist contact met mij opgenomen, en het is al geregeld. Ze hebben het bedrijf gebeld en ben direct uit hun systeem verwijderd.
-
@gelderlander: Ik ben ook bij de DAS, vandaag de zaak aangemeld en ook verteld dat er meer mensen zich met deze kwestie bij hun gemeld hebben en de suggestie gegeven de zaken te bundelen.
@remkojansen: Wie heb jij in de arm genomen voor rechtsbijstand, want ik vind dit wel lekker snel resultaat.
@remkojansen: Wie heb jij in de arm genomen voor rechtsbijstand, want ik vind dit wel lekker snel resultaat.
-
Hallo,
Ik wacht nog liever even met de naam noemen tot ik zeker weet dat
alles opgelost is,
Remko
Ik wacht nog liever even met de naam noemen tot ik zeker weet dat
alles opgelost is,
Remko
-
@remko: dat is inderdaad snel dat ze na één telefoontje van een jurist opgeven, zeker als ze menen dat ze gelijk hebben.
Maar ik heb na de brief van mijn jurist tot op heden ook niets meer van ze vernomen....
Heb je trouwens al op de site van hen gekeken of je daadwerkelijk bent verwijderd uit het systeem??
@stienchrisje: het is inderdaad te hopen dat ze zaken bundelen, nu wordt het voor vele mensen opgelost maar wat als er één buiten de boot valt??
En het staat natuurlijk iedereen vrij om door te geven bij een rechtsbijstandverzekeraar of er meerdere van dergelijke zaken zijn. Het leek mij echter een goed idee aangezien er dan misschien op hoger niveau een zaak gemaakt kan worden om deze gasten voor eens en altijd uit te schakelen.
Maar ik heb na de brief van mijn jurist tot op heden ook niets meer van ze vernomen....
Heb je trouwens al op de site van hen gekeken of je daadwerkelijk bent verwijderd uit het systeem??
@stienchrisje: het is inderdaad te hopen dat ze zaken bundelen, nu wordt het voor vele mensen opgelost maar wat als er één buiten de boot valt??
En het staat natuurlijk iedereen vrij om door te geven bij een rechtsbijstandverzekeraar of er meerdere van dergelijke zaken zijn. Het leek mij echter een goed idee aangezien er dan misschien op hoger niveau een zaak gemaakt kan worden om deze gasten voor eens en altijd uit te schakelen.
-
Wat ik nog vergeten ben te melden:
Ik kom niet op de site van regionale bedrijvenwijzer zonder de waarschuwingen van de beveiliging, zowel Norton als McAfee te negeren. Het is dus ook nog eens een ondeugdelijk product. Wie gaat er nou naar een bedrijf zoeken op een onveilige site? Alternatieven genoeg
Ik kom niet op de site van regionale bedrijvenwijzer zonder de waarschuwingen van de beveiliging, zowel Norton als McAfee te negeren. Het is dus ook nog eens een ondeugdelijk product. Wie gaat er nou naar een bedrijf zoeken op een onveilige site? Alternatieven genoeg
-
ben inderdaad van hun site afgehaald, wie diegene wil spreken die het
voor mij heeft geregeld kan mij een email sturen op [email protected]
Groet remko
voor mij heeft geregeld kan mij een email sturen op [email protected]
Groet remko
heb nu weer een aanmaling gehad en diverse dreigementen van incasso dienst nederland (zijn de mensen van dcm zelf) maar het houdt niet op nu weer een brief van betalings regeling met wie ze die hebben afgesloten weet ik niet zeker niet met mijn nu gaan ze door voor een rechstzaak eindelijk ik kijk er naar uit ook 1 voordeel ik mag in termijnen betalen is aardig van ze maar 3 termijnen van nx is en blijft nx zijn er nog meer mensen die van dit incasso buro soortgelijke brieven hebben gehad en hoe hebben jullie dat opgelost
-
Werd ook telefonisch benaderd. Er werd gevraagd of ik accoord ging dat dit gesprek werd opgenomen. Werd mij een aanbieding gedaan voor een bedrag van 369 euro per jaar. Leek mij wel wat. In de direct ontvangen bevestigingsbrief staat er opeens 100 euro per maand ex btw. Wat een stel oplichters! In de kleine lettertjes onderaan brief staat dat je binnen 8 dagen per aangetekende post kan annuleren. Ga ik meteen doen vandaag. Ik neem aan dat dit soort telefonische verkoop onder de colportagewet valt?
Als ondernemer val je niet onder het consumentenrecht van colportage.
Dus helaas maar misleiding is verboden, kosten voor aangetekende brief hoef je niet te betalen, U zegt gewoon dat U nooit iets heeft ontvangen.
Bij een rechtszaak moeten hun de volledige opname geven dus met het genoemde jaarbedrag!
Bovendien doe ik nooit zaken per telefoon, alleen adres geven voor meer info, mag ook mail adres zijn is beter.
Geef nooit een Ja Ja en nogmaals Ja op bandopname, en ook geen gegevens als rekening nummers.
Als zij eisen dat dit moet weet ik zeker hoe onbetrouwbaar zij zijn.
Ook kunt U bovenstaande uitprinten en bij Kassa hetzelfde halen voor steun in een eventuele rechtszaak waarmee U bewijst dat zij regelmatig frauderen en dan moeten zij het tegendeel bewijzen in volledig gesprek.
Als niet opgenomen krijg je alle kosten vergoed.
Dus helaas maar misleiding is verboden, kosten voor aangetekende brief hoef je niet te betalen, U zegt gewoon dat U nooit iets heeft ontvangen.
Bij een rechtszaak moeten hun de volledige opname geven dus met het genoemde jaarbedrag!
Bovendien doe ik nooit zaken per telefoon, alleen adres geven voor meer info, mag ook mail adres zijn is beter.
Geef nooit een Ja Ja en nogmaals Ja op bandopname, en ook geen gegevens als rekening nummers.
Als zij eisen dat dit moet weet ik zeker hoe onbetrouwbaar zij zijn.
Ook kunt U bovenstaande uitprinten en bij Kassa hetzelfde halen voor steun in een eventuele rechtszaak waarmee U bewijst dat zij regelmatig frauderen en dan moeten zij het tegendeel bewijzen in volledig gesprek.
Als niet opgenomen krijg je alle kosten vergoed.
Let op!!
Deze lieden zijn nog steeds volop bezig de boel te belazeren, nu onder de naam ICOS (Image Consulting Services)
Lees goed de toegestuurde fax om niet in hun gids opgenomen te worden! OMGEKEERDE WERELD "Bijzonderheden: Zoals gewenst geen automatische verlenging na deze periode!" Als u toehapt en de fax ondertekend, zit u dus zowiezo 'n jaar aan deze boeven vast
OPLICHTERS!
Deze lieden zijn nog steeds volop bezig de boel te belazeren, nu onder de naam ICOS (Image Consulting Services)
Lees goed de toegestuurde fax om niet in hun gids opgenomen te worden! OMGEKEERDE WERELD "Bijzonderheden: Zoals gewenst geen automatische verlenging na deze periode!" Als u toehapt en de fax ondertekend, zit u dus zowiezo 'n jaar aan deze boeven vast
OPLICHTERS!