O nee, wie zegt dat?ronald g schreef:Een gesprek tussen klant en verkoper gaat dan zo verlopen, klant komt terug en verteld, ik heb hier een setje gekocht maar hij doet het niet en volgens artikel zus of zo heb ik recht op vervanging. Verkoper huh mag ik eerst eens kijken of de set echt defect is, klant gaat met alle adviezen hier opgedaan eisen voor een vervangend setje, verkoper gaat dan met artikelen in de wet schermen want hij moet de mogelijkheid hebben het geleverde te herstellen tot drie keer toe. Wees eerlijk zo ga je een eerste gesprek met een verkoper niet aan.
Brei dr maar weer stuk onzin aan vast...met je rare aannames..>>>een klant gaat naar de winkel en dan zegt hij waar hij recht op heeft....Mag dat soms niet?
Neen. dan wordt de verkoper misschien boos...
Ook ga je er maar voor het gemak ervan uit dat elke consument er ook bij zegt dat hij dat via een ander (bijv een forum) gehoord heeft....
Vervolgens gaat dan zogenaamd de verkoper op zijn strepen staan door te schermen met de wet... en daardoor krijgt de verkoper misschien niet de kans om het produkt te herstellen... (3x maar liefst)....
Hoe kom je daarbij? Zit je gewoon te verzinnen.
Ja ja....
Een heel knap zelfbedacht scenario, wat zou moeten verklaren waarom er eerst naar de verkoper gestapt dient te worden en daarna pas het forum geraadpleegd mag worden ....