LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Audi A3 problemen dealer van den Udenhout

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jimplanken

Re: Audi A3 problemen dealer van den Udenhout

Ongelezen bericht door Jimplanken »

Ik ben voor, al zou ik ook graag mijn verhaal aan bijvoorbeeld het ad of de telegraaf willen doen.....

Momenteel blijkt de bluetooth van de passat nog steeds niet te werke, en is er een nieuw probleem bijgekomen.

Udenhout reageert nergens op, en de Pon zou mij contacten maar ook dat doen ze niet meer, dit terwijl het verhaal wel openbaar staat op de volkswagen facebook site...

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, geen Persoonlijk Bericht of uitnodiging.... had graag 200 km enkele reis gereden met de AU-di voor ik deze ga herstellen!

Anti reclame op de openbare weg, en als de Politie komt, Kon Marechaussee kan dan zich legitimeren want die woont daar op loop afstand.
Ook is een camera ploeg zo geregeld, de plaatselijke TV zender is wegens fusie tussen diverse gemeentes werkloos en die komen graag
want een primeur is goed verkoopbaar....

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Een bluetooth module die het niet doet een primeur? De problemen met deze auto hebben helemaal niets meer te maken met de A3. Het is vervelend, meer niet.
Het is best begrijpelijk dat TS er helemaal klaar mee is, maar een oproep om bij pon te komen demonstreren lijkt me een tikje overdreven.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet werkende Bleutooth is meestal leesfout instructieboekje of je telefoon staat verkeerd.....

Maar ik reken wel op iets zwaardere fouten dan alleen maar dit.

kokka

Ja of een probleem met de canbus aansluiting van je bluetooth module, of de module zelf.Hier zit dus ook achteruitrij camera op.

Jimplanken

Helaas staat de auto nu wederom met enkele problemen bij de dealer in Den Haag.

Zowel Udenhout als PON Nederland zouden zich moeten schamen......

Udenhout reageert, geheel niet op meerdere mails die zijn verstuurd naar zowel de directeur, de manager als de jurist, en toen wij bij PON aan hebben gegeven dat wij, zelfs al moeten wij hiervoor betalen, graag als compensatie de fabrieksgarantie zouden verlengd zien worden naar 2jr en of 150.000km, zij hier negatief op reageren.

Het vertrouwen is nu wel weg, en wij zijn van plan het hele verhaal nu in het landelijke AD te laten plaatsen....

kokka

wat zijn er nu nog allemaal voor klachten?

Jimplanken

De navigatie loopt vast, bluetooth valt uit, er loopt nu ook een riem aan, wat bij een koude motor een piepend geluid geeft.

Voor deze zaken staat hij wederom bij de dealer in Den Haag, die ons probleem begrijpt, en ons uitstekend helpt, zoals het hoort

Gesloten