| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autoinbraak zonder braakschade?
-
Leo The Emperor
Re: Autoinbraak zonder braakschade?
Afgezien van het moreel verwerpelijke van deze actie.Rob fiets schreef:Deze post's :ciske schreef:Vertel, wie stelt dat voor dan? zie dat hier niet.Of te wel, al die mensen die fraude voorstellen richting verzekeringmaatschappij hebben alleen zichzelf met hun valseaangifte
rozemarijntje schreef:geloof dat ik toch ineens braaksporen zou hebbenChocomelk schreef:Daar zat ik net aan te denken.rozemarijntje schreef:geloof dat ik toch ineens braaksporen zou hebben
Als de verzekeraar dan de black box laat uitlezen en de kofferbak blijkt gewoon met de reservesleutel te zijn geopend, heb je toch iets uit te leggen
Is zeker verwerpelijk, en dan maar klagen dat alles zo duur wordt.Afgezien van het moreel verwerpelijke van deze actie
TS had gewoon de spullen uit de auto moeten halen.
-
rozemarijntje
ja je moet het ook niet letterlijk nemen..het is even een gedachte ...zo van nou lekker dan..
zit je mooi...
zit je mooi...
-
rozemarijntje
ja ik zet er gewoon een breekijzer tussen...
man ik heb nog nooit wat geclaimd...durf niet eens een snoepje bij jamin te pakken dus laat staan dit te doen

man ik heb nog nooit wat geclaimd...durf niet eens een snoepje bij jamin te pakken dus laat staan dit te doen
De "buiten de deur" verzekering ?Sterker nog, wat voor een verzekering denkt de TS te kunnen aanspreken?
http://www.interpolis.nl/particulier/pr ... fault.aspx
bprosman schreef:
De "buiten de deur" verzekering ?
http://www.interpolis.nl/particulier/pr ... fault.aspx
Als er geen braaksporen zijn , kan die dat ook vergeten.