ik denk dat we het in dit topic wel eens zijn.Speedy123 schreef: ↑24 jul 2024 14:12Dat valt wel mee. Alles staat of valt met technisch onderzoek door een specialist. Zit er een lekkage of blokkade van koelingsvloeistof in de motor zelf, dus bij een niet slijtage onderdeel noch onderdeel dat geïnspecteerd behoort te worden tijdens beurten, dus bij een onderdeel dat de hele economische levensduur van de auto mee behoort te gaan, dan ben je al een heel eind op weg.Een Wiskunde Student schreef: ↑24 jul 2024 13:37Dat klopt.
Als leek is het alleen erg lastig om dit na 6 jaar aan te tonen. Dan mag je idd hopen dat er coulance wordt toegepast
Maar goed, het wordt herhaling nu dus laten we het er maar bij laten. TS zal de auto eerst voor technisch onderzoek moeten wegbrengen, pas daarna valt er iets zinnigs te zeggen over non-conformiteit of niet.
Voor een leek is het niet te zeggen. Een expert dient de motor te demonteren en kan dan iets over het mankement zeggen. Dat kost best geld, en de uitkomst is niet zeker