Je werkt dit onvoldoende uit.Lady1234 schreef: ↑21 okt 2018 15:21@alfatrion
Lady1234 schreef: ↑
21 okt 2018 11:44
Er komt geen sms aan te pas.
Vertel: je hebt jezelf buiten gesloten, hoe kom je weer in je account?
Ik lees dit op de site van ING.
Mobiele pincode vergeten? Zo krijg je weer toegang tot de app
Je kunt op 2 manieren weer toegang krijgen tot de Mobiel Bankieren App:
Vul 3 keer een verkeerde mobiele pincode in op de Mobiel Bankieren App. De App wordt dan geblokkeerd. Je kunt je daarna opnieuw aanmelden, zodat je een nieuwe mobiele pincode kunt instellen.
Log in op Mijn ING (internetbankieren) en kies voor ‘Mobiel’. Hier zie je een overzicht van jouw toestel(len). Kies voor de optie ‘Blokkeren’. Je kunt je daarna opnieuw aanmelden en een nieuwe mobiele pincode instellen.
Stap 1. Login op Mijn ING
Stap 2. Blokkeer je telefoon
Stap 3. Meld je telefoon opnieuw aan.
of
Stap 1. Vul drie keer een verkeerde code in
Stap 2. Meld je telefoon opnieuw aan.
Vertel: je moet je telefoon aanmelden, hoe gaat dat?