men moet niet alles geloven wat men je op de mouw wilt spelden, internetbankieren is alleen maar veiliger geworden. De gebruiker die erachter zit, die is het gevaar!

ABN heeft niet voor niets laatst nog de hele interface van de site vernieuwd.
Ik doe erg veel met internet/pc's, daarnaast bankier ik al jaren op het internet.
De mensen die op een onveilige pc maar wat zitten te klunzen, sorry voor mijn woordkeus] zijn het echte gevaar.....
zij zorgen niet dat de pc geschoond is van mallware/spyware en de AV up to date is, zonder firewall surfen ook geen probleem, beveiligde modus van IE uitgezet?, ActiveX scriptbeveiliging uit, UAC staat niet aan. Die pc's trekken juist de kwaadwillende progjes aan.
en zo kan ik nog wel even doorgaan......
geen wonder dat juist die gebruikers "slachtoffer" worden, waarna de bank deze mensen tegen zichzelf in bescherming moet nemen omdat die haar klanten niet kwijt wilt en het dan maar op "hack"software gooit. Denkt u nu echt dat de software waar miljoenen mensen mee interbankieren, geinfecteerd zou zijn?

Juist met een VPNtunnel internetbankieren via USB gekoppeld is loeisafe, echt onzin dat met de codegenerator het veiliger zou zijn.
Niet alles geloven wat je in de krant/media leest, ik weiger ook om deze nieuwsbulletin voor "vol" aan te nemen.