of acer is verbeterd weet ik niet,?
ik kan enkel vertellen over mijn eigen ervaring sinds nu +/- 10 mnd.
dec. 2009 heb ik een acer aspire 8735 18.4" gekocht bij de makro,
in het begin heb ik enkele probleempjes gehad, maar deze hadden veelal
te maken met mijn eigen ervaring/kunnen op dat moment, dit is nu veel
verbeterd, je blijft tenslotte leren,
ik heb wel ervaren dat de telefonische hulp lijn van acer niet overloopt van
veel motivatie, maar je wordt te woord gestaan, en als het kan geholpen.
zoals anderen ook al vertelden, elk merk heeft zo zijn problemen en terechte
of ten onrechte klachten, maar ik ben best tevreden over mijn Acer,
en hoop dat het nog erg lang duurd voor dat ik een nieuwe moet kopen.
als het zo blijft als tot nu dan zal het weer een acer zijn.
groeten,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is acer verbeterd?
Re: Is acer verbeterd?
Als aanvulling op mijn vorige reactie: Omdat ik mijn laptop die 2x via BCC naar Acer was gestuurd nog steeds niet goed was en omdat BCC niet meewerkte heb ik rechtstreeks naar Acer gebeld. Na mijn verhaal aangehoord te hebben waren ze het met mij eens dat dit geen goede reclame was voor Acer. Er werd beloofd dat waneer ik mijn laptop opstuurde, het probleem snel opgelost zou worden. Of het een reparatie of vervanging zou worden kon men van te voren niet zeggen, deze beslissing zou worden genomen na inspectie van de laptop. Op donderdag werd de laptop opgehaald door UPS. De woensdag morgen er na kreeg ik bericht dat er aan de laptop begonnen was, 's middags kreeg ik bericht dat de laptop klaar was en terug werd gestuurd. Op maandag werd de laptop weer thuis af geleverd. Heen, gerepareerd en terug in 8 werkdagen. De laptop is dus gerepareerd, maar alle tekortkomingen zijn hersteld en de laptop kwam als nieuw uit de doos. Acer heeft zich dus aan de afspraken gehouden en ik ben tevreden over de afhandeling. In dit geval goede service dus, blijft een gemiste kans natuurlijk bij de vorige 2 reparaties.
Groet Richard
Groet Richard
-
Ik ben nu bijna een jaar de gelukkige bezitter van een acer aspire 5940G en heb nog nooit problemen gehad met de laptop. Hij draait alle spellen die ik erop gespeeld heb op max settings (Starcraft II, Mafia II ,Mass Effect II, Fifa 11, Darksiders). Verder is ie qua multitasking en de gebruikelijke dingen echt supersnel.
Heb de laptop nu dus bijna een jaar en er is nog niets kapot gegaan dus heb nog geen contact gehad met klantenservice, maar laten we dat maar even zou houden zou ik zeggen. Ik zou Acer dus echt aanraden aan andere mensen wanneer ik puur alleen naar mijn ervaring met dit merk kijk.
Heb de laptop nu dus bijna een jaar en er is nog niets kapot gegaan dus heb nog geen contact gehad met klantenservice, maar laten we dat maar even zou houden zou ik zeggen. Ik zou Acer dus echt aanraden aan andere mensen wanneer ik puur alleen naar mijn ervaring met dit merk kijk.
-
Ik heb ondertussen al meer dan vijf jaar een Acer laptop, moet eerlijk toegeven dat ik 'm indertijd gekocht heb omdat hij zo goedkoop was, en ik als student geen duizend euro kon uitgeven aan een laptop, en een Acer op dat moment het enige merk was dat binnen mijn budget viel.
Ondertussen werk ik nog steeds met dezelfde laptop, nooit gedonder mee gehad, elk merk zal vast wel eens problemen hebben, en hoor een hoop negatieve verhalen over Acer, maar iets positiefs mag toch ook wel eens hoop ik?
Naar mijn mening is Acer een prima merk.
Ondertussen werk ik nog steeds met dezelfde laptop, nooit gedonder mee gehad, elk merk zal vast wel eens problemen hebben, en hoor een hoop negatieve verhalen over Acer, maar iets positiefs mag toch ook wel eens hoop ik?
Naar mijn mening is Acer een prima merk.
Neem in ieder geval geen extra garantie (Acer Advantage). Ik probeer al maanden garantie te claimen i.v.m. onze defecte Acer laptop, maar het is pure tijdverspilling!