nevermind schreef:
Als je geen positieve berichten hebt gehoord, dan is het toch goed, zolang het geen negatieve zijn.
Dat lijkt mij een buitengewoon lastig vol te houden positie en ook enigszins krom redeneren. Met betrekking tot vrijwel alles wat je aanschaft of wilt gaan aanschaffen, vorm je een mening gebaseerd op meningen en oordelen van anderen - dat kunnen experts zijn of consumenten die je voorgegaan zijn.
Ik was al enigszins terughoudend toen ik 8 ging uitproberen, gezien de bestaande recensies en reviews. Het uitproberen bevestigde die vooringenomenheid. Een besturingssysteem als Windows heeft sowieso weinig sympathie van mij te verwachten en hoewel ik me altijd door 95, 98SE, XP en uiteindelijk 7 heb heengeslagen, heeft géén van die versies mij ooit geimponeerd. 2000 en Vista waren helemaal wanprodukten.
Ik slaak altijd een zucht van opluchting als ik 's avonds mijn vertrouwde en betrouwbare KDE buroblad weer zie en weer gewoon toegang heb tot het nieuwste van het nieuwste aan software in plaats van die ouwe meuk op Windows.
Begrijp me goed, ik vind Win7 héél aardig te pruimen in een goed beveiligde kantooromgeving met een grote degelijke IT afdeling die voor beveilingsupdates en backups zorgt. Voor thuis heb ik 10 jaar geleden die boel al de deur uitgegooid vanwege het inherent onveilige karakter ervan.