Ik dacht : goed ik doe het. Zo gezegd, zo gedaan. De koop werd gesloten. €3580 contant lichter want z’n pinapparaat was kapot dus moest halsoverkop aan €3850 in contanten komen, maar wel een mooie polo rijker.
De volgende dag begon de auto toch wat kuren te vertonen. In de ochtend starte de motor al wat lastig. Na het starten begon de auto enorm te trillen en te beven. Er kwam rook uit de motorkap. De ANWB gebeld en een diagnose laten stellen. De verstuivers waren aan het lekken en bleek dat deze eerder gedicht waren met een of ander kit. Ik meteen verhaal gehaald bij de vriendelijke verkoper. Dat vriendelijke was er helaas nu af. Ik herkende de man niet meer terug. Hoe haalde ik het in mijn hoofd om hem te bellen en hem lastig te vallen. Meneer meteen herinnert aan zijn afspraak van de 6 maanden garantie. Hier kon ik naar fluiten, want ik als vrouw zijnde heb de auto zelf gemold, omdat ik niet kan rijden. Dus ik meteen de Bovag gebeld die moesten mij helaas teleurstellen. Ze kennen deze persoon wel degelijk vooral van alle klachten die ze over hem binnen krijgen, maar deze persoon is helemaal geen lid van de Bovag. En misleid al jaren mensen met z’n zogenaamde bovag lidmaatschap. De bovag zelf is al jaren met deze meneer bezig, maar helaas zonder succes. U snapt dat de moed mij in de schoenen zakt en ik me op dit moment wanhopig, radeloos en bestolen voel.
Ik snap dat er duidelijke signalen waren, maar ik was zo verliefd op de polo.
Ik wil het hier niet bij laten zitten. Iemand aub tips? Help!!!!
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)