LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
normaal

Re: De Telegraaf

Ongelezen bericht door normaal »

Echter zo'n figuur als anoniem3 probeert met een voorbeeld uit het verleden, waarschijnlijk zijn in de WO II opgelopen PTSS een plaats te geven.
Deze man/vrouw ontbreekt het totaal aan realiteits zin

NAK stel dat het zo is !!!!!! Dan vind ik je reactie waardeloos . :shock: :twisted: :twisted:

anoniem trek het je niet aan :wink:

anoniem3

Ongelezen bericht door anoniem3 »

Gezien zijn reaktie was Harry Nak of zijn familie goed fout in de oorlog!

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

normaal en anoniem,

Probeer jullie mij eens duidelijk te maken wat handelingen uit de oorlog te maken hebben met het het onderwerp zoals het in de topic wordt aangegeven door Willy50.

Ik ben benieuwd :?:

anoniem3

Ongelezen bericht door anoniem3 »

Ben jij echt zo dom? De telegraaf was fout in de oorlog daarom moet je hem niet lezen, lost ook meteen het probleem met de bezorging op.

Welk deel van "DE TELEGRAAF WAS FOUT IN DE OORLOG" wil jij maar niet begrijpen Harry Nak?

pluisje

Ongelezen bericht door pluisje »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: sjonge sjonge waar zijn jullie mee bezig wij leven nu en lezen nu de telegraaf betalen daar voor dan mag je ook verwachten dat je hem krijgt....
als die wat later komt maakt voor ons niet zoveel uit ,maar kan me wel voorstellen als je heel vroeg weg moet je hem graag vroeg wil.
de telegraaf is toch een ochtend krant :?

pluisje

zonnetje2

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

pluisje en eeliane,stop it...hier is wat anders aan de hand!
Jullie bijdragen zijn ongetwijfeld waardevol, maar hier op dit item heeft zich inmiddels iemand aangemeld die hier op dit forum, zijn hoe dan ook terechte trauma's, over een krant in de oorlog '40-45' kwijt moet.

anoniem 3, ja ik besef dat de krant waarop jij je afgeeft, 60 a 65 jaar geleden, kennelijk niet aan de goede kant stond, maar ook bij de redactie van dit dagblad zijn de mensen die nu de krant van nieuws voorzien van een andere generatie en hebben ws. nog nauwelijks weet van NSBer's en consorten...
Natuurlijk is en blijft De Telegraaf een krant waar alles op de meest rechtse manier wordt uitgemeten, maar dit geeft je juist een manier om van de tegenstellingen in de maatschappij op de hoogte te blijven en je eigen mening te vormen en zonodig een goede keuze te maken..!

pluisje

ho ho stop it.. onze probleem is van het heden en daar mogen wij rustig over praten...
de persoon die zo doet leeft in het verleden en daar kunnen wij niets mee..
misschien moeten die mensen maar een eigen forum beginnen ...

maar om nou tegen ons te zeggen stop it..... dat kan naar mijn mening niet :oops:

pluisje :wink:

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

pluisje bij elke krant is de regel dat je hem voor 7 uur in huis hebt
als de bezorger daar aan voldoet, wat wil je dan nog meer?

pluisje

zo is het maar net beloofd is beloofd en als dat niet gebeurd is het je goed recht om hier een verklaring voor te vragen toch :wink:

pluisje

bitchy

ja, beloofd is beloofd,
maar waar gaat het hier dan over,
over mensen die naar het werk gaan en de krant dan niet mee kunnen nemen
maar daar kan de bezorger toch niets aan doen
die bezorg voor 7 uur tientallen kranten!
de starter van deze topic heeft de nare mentaliteit dat ondanks dat de krant voor 7 uur in de bus ligt hij zit te wachten op een foutje van de bezorger zodat hij een klacht in kan dienen...
die bezorger doet geen fluit verkeerd en dat alleen omdat de krant er om 10 voor 7 nog niet is
zou er inderdaad te laat bezorgd worden en slordig bezorgd worden,
dan heb je een gegronde reden om een klacht in te dienen

het doet mij een beetje denken aan mijn eigen werk (thuiszorg)
smorgens heb ik 11 mensen die tussen 8 & 9 een douche beurt willen
savonds heb ik 17 mensen die tussen half 9 & 9 uur naar bed geholpen willen worden
je doet je best, maar je kan niet al je clienten tevreden stellen

net zo min als de krantenbezorger niet al de klanten van zijn wijk op het door hun gewenste tijdstip de krant kan bezorgen
dat zou mooi zijn, dan kan je van de ene kant van je wijk naar de andere crossen
zolang hij het voor de afgesproken tijd doet werkt hij naar behoren.

ik heb begrip voor het gemopper van de hulpbehoevende mensen die pas om 8 uur smorgens (of later)uit hun natte inc.mat. gehaald worden
ik heb geen begrip voor mopperende mensen die klagen terwijl hun krantenbezorger netjes optijd bezorgd

vr.gr
JoAnn :)

pluisje

ja hoor ik klaag ook niet hoor alleen als ik hem helemaal niet krijg...

in werk ook in de thuiszorg en ja daar wil ook iedereen tussen 8-9 geholpen worden maar ja dat is nu eenmaal onmogelijk...

o en ik vind het ook niet erg als de krant om 7.30 komt heb ik nog 15 min om hem door te kijken...

vervelend is als hij er nog niet is ik naar mijn werk moet ik kom pas om18.00 terug en dan is het te laat om hem nog te krijgen moet ik hem zelf kopen 1 dag oke maar de hele week echt niet :oops:

bitchy

hi
als de bezorging zo waardeloos is klaag je terecht

en, euh, ik weet dat je hetzelfde werk doet :wink:

prettig weekend
gr.
JoAnn

Willy50

Ongelezen bericht door Willy50 »

grappig, ook ik werk in de thuiszorg al 30 jaar!!!, probeer ook alles in het werk te stellen dat iedereen tevreden is en als je wat geeft en neemt lukt dat ook best wel. ,maar wat betreft de krant nog even een aanvulling :hij is er vaak ook pas om half 8 (hoor ik van mijn buren die hetzelfde probleem hebben)en ik heb een VERZOEK ingediend of hij de krant iets eerder in de bus kan doen ik lig echt niet achter de gordijnen om te bellen zoals sommigen suggereren!!!!, als je een beetje sociaal bent dan is iedereen tevreden, zo werkt dat als de een afhankelijk is van de ander,in de thuiszorg, met de krant enz.maar hem expres in de bus doen net voor 7 is een beetje lullig als hij om kwart voor 7 door de straat rijd. blijkbaar zijn er mensen die zo,n topic aangrijpen omdat ze zelf ergens mee zitten. beetje jammer!!!! :( :(

pluisje

ook voor jou een fijn weekend :wink:

pluisje

willy 50

ik snap echt jou probleem wel hoor,echter reageer ik daar anders op.
als ik hem s"morgens niet kan lezen lees ik hem sävonds wel als hij maar bezorgd word,ik heb op mijn werk geen eens de tijd om de krant te lezen als ik eerlijk moet zijn ,er is altijd wel wat en eten doen wij vaak in de auto onderweg ergens naar toe ,klink raar maar ja zo werkt het voor ons .
en ik vind het niet erg moet er niet aan denken 1 uur ergens te zitten te zitten :wink:

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Ben jij echt zo dom?
Nee anoniem3, ik ben niet zo dom.
Ik leef in de tegenwoordige tijd en niet in het verleden.
Dus zal het mij een zalige zorg zijn dat de redactie van die krant fout was.

Het onderwerp waar het in deze topic om draait is al meerdere malen herhaald.
De krant wordt niet voor 7 uur bezorgd, ondanks dat dat wordt toegezegd.
Geef daar maar eens een normale reactie op, als je dat kunt

topery

Ongelezen bericht door topery »

Nog even terugkomend op een eerdere reactie m.b.t. het lezen van de krant online.

Dat heb ik ook een tijdje gedaan en ik vroeg me daarna af waar die spyware toch elke keer vandaan kwam.
Dat bleek na zoeken en testen...jawel...de krant online te zijn.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

als ik de reacties lees van anoniem03 heb ik het gevoel dat deze persoon de hele dag bezig moet zijn met ouwe koeien.
Kijkt deze persoon waar het staal (Thyssen Krupp, fout in de oorlog) in al zijn spullen vandaan komt ?
Gaat deze man niet op vakantie in duitsland? En wat met al de stereo aparatuur uit Japan?
leef in het heden !!!

pepijn

Ongelezen bericht door pepijn »

Beste willy 50,

Ikzelf ben krantenbezorger bij PCM uitgeverijen ( AD, Volkskrant, Trouw, Nrc etc.) en weet uit ervaring dat kranten bezorgers vaak te maken hebben met een bepaalde vorm van overmacht, de redenen dat de krant al te laat op het verdeelpunt is lopen uiteen van fouten bij de drukker tot file's, pech op de weg, het drukken van nieuwe producten ( zoals bij de AD 1 september is gebeurd) tot het leveren van bijlage's.

Natuurlijk zullen er ook bezorgers tussen zitten die de krant niet op tijd bezorgen in uw ogen ( 7.00 is de norm op zaterdag is deze norm 7.30). Vaak zijn de landelijke dagbladen. Vaak zitten de bezorgers al vanaf 5.00 op het verdeelpunt te wachten. de krant komt meestal tussen 5 uur 5.45. U begrijpt dat het er natuurlijk heel erg vanaf hangt waneer de krant wordt aangeleverd voor de tijd waarop wij hem kunnen bezorgen.

En last but vooral niet Least.
Krantenbezorgers onder de 18 Jaar mogen de krant officieel niet voor 6 uur 's ochtens beginnen zoals vastgesteld in de regels van de ARBO. Hier controleerd de ARBO vrij streng op de laatste tijd. aangezien de 70% van de krantenbezorgers een jongere is. betekend dit dat 70% van de krantenbezorgers officieel pas om 6.00 te beginnen. op een gemiddelde wijk loop je ongeveer een uur, dat zou betekenen dat je dan om 7.00 klaar zou zijn.

Ik hoop dat ik zo wat duidelijker heb gemaakt wat de redenen kunnen zijn voor een late zoniet eventuele TE late bezorging. ga niet kijken op een minuutje, vaak ligt de fout namelijk niet bij de bezorger maar in het proces wat daaraan vooraf gaat,,

Gesloten