Ik begrijp niet dat hier nog geen Klachten zijn geplaatst mbt de waanzinnige wachttijden als je een telefoontje pleegt naar overheidsinstanties en overige belangrijke instanties. Ik bedoel hier bv mee: Belastngdienst, SVB , etc, etc. Nu valt het bij expliciete overheidsdiensten nog mee, maar probeer maar eens een Zorgverzekering: een Energie-aanbieder: een Bank: .
Dan zou ik zeggen: ga naar een andere zorgverzekeraar, energieaanbieder en bank. Begin bij je zorgverzekeraar: je hebt nog 30 dagen de tijd. Bel ze allemaal op: degene met de kortste wachttijd wordt het.
Heus, het is allemaal niet zo moeilijk als je in uitdagingen en oplossingen denkt.
En zo als je ziekteverzuim, personeelstekort, etc als valide argumenten ziet om herhaaldelijk geen prestatie te hoeven leveren , ja dan kun je beter stoppen.
Als dit je afdronk is van wat er geschreven is, heb je er nog niet veel van begrepen.
Mooie inhoudelijke reactie, hier kan ik wel wat mee ...
En zo als je ziekteverzuim, personeelstekort, etc als valide argumenten ziet om herhaaldelijk geen prestatie te hoeven leveren , ja dan kun je beter stoppen.
Als dit je afdronk is van wat er geschreven is, heb je er nog niet veel van begrepen.
Mooie inhoudelijke reactie, hier kan ik wel wat mee ...
Inderdaad. Nogmaals lezen wat er daadwerkelijk staat, bijvoorbeeld. Ik voel niet de behoefte om mezelf te herhalen alleen omdat jij niet leest.
9 can de 10 keer staat mijn antwoord op mijn vraag niet op de website, dus ja dan moet je bellen.
Herkenbaar. Bij gewone bedrijven helpt het om de vraag per mail te sturen met de vraag om terug te bellen. Hoef je niet eindeloos in de wacht te staan (telefoon / chat). Overheid/instanties bellen ons wel als het nodig is, meestal zijn mail of papier al voldoende.