De Nuon Medewerker schreef:Geachte Helena,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat het nog steeds niet duidelijk is of de energie wordt aangesloten of niet.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
@De Nuon medewerker
Moet dit bericht aanpassen en mijn excuses maken aan b.g medewerker.
Sprak Helena om 18.30 uur aan de telefoon en de Nuon blijkt nu niet het probleem te zijn geweest.
De medewerker heeft zelfs zijn uiterste best gedaan, om Helena te helpen en
dat is haar helaas niet gelukt, want het zal pas a.s. maandag worden.
Helena kan het weekend bij een vriendin doorbrengen, dus niemand hoeft zich zorgen te maken en maandag zou ze dan weer stroom moeten hebben en
we zullen even afwachten of dat het geval gaat zijn.