Dit vind ik misleiding! Hoe denken jullie erover?
Re: Dit vind ik misleiding! Hoe denken jullie erover?
Als dat onzeker is dan zou ik het houden op een variabele overeenkomst of een dynamisch contract. Ik lees in het onderstaande topic dat er sprake is van een rechtspraak. Je weet het dan gewoon niet.
Ik vergelijk zelf altijd op het jaarbedrag met alles er in.Dagkoers schreef: ↑05 jan 2025 22:03Ik vilde mijn verbruik in op de website: www.energievergelijk.nl
Innova Energie kwam er als goedkoopste uit met een maandbedrag van 29,24 E
Dat is inderdaad goed nieuws.
Ik heb een hekel aan vooruitbetalen vanwege de gevolgen van faillissementen.Consumenneke schreef: ↑06 jan 2025 17:10Klinkt heel stoer, maar is geen goed advies.
(...)
Gewoon omdat ik een hekel heb aan tegenvallers in de vorm van een hoge rekening achteraf. Dan liever een meevaller.
Re: Dit vind ik misleiding! Hoe denken jullie erover?
Juist. Die quote-tekens zijn ineens een excuus voor suggestieve berichten…? Yeah right16again schreef: ↑07 jan 2025 20:51En daarom staan er quotes bij !Moneyman schreef: ↑07 jan 2025 18:12Dan slaat je suggestieve “toevalligerwijs” dus nergens op.16again schreef: ↑07 jan 2025 12:32Dat ligt voor de hand , die periode is financieel het moeilijkst voor de leverancier.
Hier staan wat data...
https://www.gaslicht.com/energie-inform ... an%20komen.![]()
10 vergunningen ingetrokken in de periode oktober-februari.
Maart-september 0.
Dat lijkt niet op random verdeling.
Je bent er weer van alles aan het bijhalen, maar het terechte punt van Thijs staat nog volledig overeind.
Re: Dit vind ik misleiding! Hoe denken jullie erover?
Dat betwist ik ook helemaal niet. Maar ik zie het nuanceverschil.
Consumenneke schreef: ↑06 jan 2025 17:10...door met opzet iets meer dan het geschat gebruik te betalen.
