In deze titel wordt verstaan onder "consumentenkoop": de koop met betrekking tot een roerende zaak, elektriciteit daaronder begrepen, die wordt gesloten door een verkoper die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, en een koper, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf
Vervelend om te horen dat u in het verleden minder positieve ervaringen met ons bedrijf heeft gehad. De laatste jaren is er veel tijd en geld gestoken in het verbeteren van de dienstverlening. Sinds die periode is er duidelijke progressie geboekt. Waar we in 2009 nog een krappe 7 scoorde, geven onze klanten ons in het eerste kwartaal van 2011 een 7,3.Dit betekent echter niet dat er geen fouten meer worden gemaakt, maar deze zijn wel enorm afgenomen. Wij blijven er alles aan doen om problemen op te lossen en de klanttevredenheid nog verder te verhogen. Zo wordt er bijvoorbeeld ook veel gedaan aan het opleiden en verder doortrainen van onze medewerkers.
Indien u of andere lezers nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Via dit forum of direct via [email protected]
WoonEnergieService schreef:[...]Waar we in 2009 nog een krappe 7 scoorde, geven onze klanten ons in het eerste kwartaal van 2011 een 7,3 [...]
Laila
Woonenergie
Fouten maken is onvermijdelijk, maar de fout zelf is meestal minder belangrijk, dan wat men doet nadat men de fout gemaakt heeft. (Rudolf Dreikurs)