LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
wijnie
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 aug 2007 10:16

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door wijnie »

hallo even trug op de slecht lopende agm
heb hem verkocht aan iemand die aardig kon sleutelen

nu wil ik een andere kopen in leiden zit een zaakje dat heet
watersport of zo iets
daar staat een gele scooter met achterkoffertjes
een weazer of zoiets
is dat wat of moet ik gewoon een jamaha,of peugot kopen
gr. wijnie

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

watersport of zo iets
wat denk je zelf.
koop jij je brood ook bij de slager?

wijnie
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 aug 2007 10:16

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door wijnie »

sorry hoor
het was gewoon een normale vraag
heb nu 2 scooters gehad met problemen
de eerste was een generic xor
en nu de agm
het zijn mooie scooters maar wil er wel langer op rijden dan 6 maanden toch of zie ik dit verkeerd
en brood bij de slager kopen,
op deze forum mag je toch wel normale antwoorden verwachten
of niet, dit is toch een serieus forum lijkt mij
je hebt mij al eens geholpen met de generic vanwege de zadel die gebroken was, was er erg blij mee met de hulp
maar na zo`n uitspraak,slaat nergens op
vraag een beetje hulp meer niet

baotianonline
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 aug 2007 19:17

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door baotianonline »

wijnie
Geplaatst op: 12 Dec 2007 21:23 Onderwerp: agm



sorry hoor
het was gewoon een normale vraag
heb nu 2 scooters gehad met problemen
de eerste was een generic xor
en nu de agm
Echt slechte scooters bestaan er niet meer....
Wel slechte monteurs......en heel slechte monteurs.... :roll: :oops: :lol:
Je kan best 1x pech hebben maar 2x...
Goede afleverbeurt en onderhoud heb je 99% van de problemen onder controle.. Natuurlijk alles kan storen, ook een Mercedes.. :roll:

Wij zijn hier altijd serieus, maar een grap tussen door moet kunnen.

Hulp kan je hier altijd vinden..

Groeten Johannes

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

sorry hoor
het was gewoon een normale vraag
heb nu 2 scooters gehad met problemen
de eerste was een generic xor
en nu de agm
het zijn mooie scooters maar wil er wel langer op rijden dan 6 maanden toch of zie ik dit verkeerd
en brood bij de slager kopen,
op deze forum mag je toch wel normale antwoorden verwachten
of niet, dit is toch een serieus forum lijkt mij
je hebt mij al eens geholpen met de generic vanwege de zadel die gebroken was, was er erg blij mee met de hulp
maar na zo`n uitspraak,slaat nergens op
vraag een beetje hulp meer niet
Sorry, dat je het zo opvatten.
Johannes vertaalde het al.
Je moet gewoon kopen waar vakmanschap erkend wordt.

Begrijp mij niet verkeerd maar als je bij de slager brood koopt kun je niet verwachten dat dit vers is en wel volgens de juiste repte is gebakken. Het zal dan wel een brood zijn. Maar ruikt naar zaagsel van het hakblok of vloer.

Je hebt pech om je keuze bij een verkeerd bedrijf te kopen.
Er is een collega hier bij gekomen zal zich ook moeten waar maken.
Deze nieuwelingen duiken overal meteen in om uiteraard ook winst te maken.
Wij hebben onze vaste klanten kringen al op gemaakt en hebben erg veel ervaring opgedaan en ook met de dealerschappen.

Ik verkoop gebruikte brommers met 6 maanden garantie en weet dan ook dat het goed is.
Mocht je een jaar garantie krijgen op nieuw is mijn vraagteken waarom geen twee jaar.
Als ik achter mijn product sta zal ik ondanks de fabriek garantie van een jaar toch twee jaar geven maar dan alleen op dat genen waar van ik zeker ben dat het langer mee gaat.

Generic is voor mijn gevoel ook op zijn retour. Zit nu vier maanden te wachten op enkele kappenzet.
Ook de mentaliteit is minder geworden. Ach je moet toch wat te klagen hebben niet dan.
Met de TGB, De Hudson gaat het ook niet zo best meer en dit komt door de 4takt. In de zelfde prijs klassen.

Vandaag drie SYM Mio50 4t verkocht.
Gelira Runner en een gebruikte Peugeot Fox.
Is een stuk minder dan mijn collega verderop met die Pico bamihappen

henrie
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 dec 2007 22:43

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door henrie »

wijnie, de AGM is waarschijnlijk geleverd met een slechte carbarateur, de importeur heeft dit ook gemeld bij de dealers, en konden kosteloos vervangen worden.... maar als jouw dealer dit op een of andere manier teveel werk vind... ja daar wordt je niet vrolijk van.

Je kunt gerust een 'onbekend ' merk kopen zoals AGM maar idd wel bij een juiste dealer cq handelaar.

Maar goed, kijk gewoon waar je je scooter koopt, voor de rest zijn scooters van dat type vrij probleemloos mits je weet waarop te letten bij het afleveren.

Succes!!

baotianonline
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 aug 2007 19:17

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door baotianonline »

henrie
Geplaatst op: 12 Dec 2007 23:49 Onderwerp:



wijnie, de AGM is waarschijnlijk geleverd met een slechte carbarateur, de importeur heeft dit ook gemeld bij de dealers, en konden kosteloos vervangen worden.... maar als jouw dealer dit op een of andere manier teveel werk vind... ja daar wordt je niet vrolijk van.

Je kunt gerust een 'onbekend ' merk kopen zoals AGM maar idd wel bij een juiste dealer cq handelaar.

Maar goed, kijk gewoon waar je je scooter koopt, voor de rest zijn scooters van dat type vrij probleemloos mits je weet waarop te letten bij het afleveren.

Succes!!

Beste Henri,

Hebben ze ook een schriven rond gestuurd vanwegge de kl*te vering achter waardoor het spartbord steeds stuk loopt tegen de achterband..
Heb er nog een staan een Zilveren van maad 06 2007...
Wou de klant niet meer hebben, was hem helemaal zat,... kijk bij ons op de site,..,

Wie weet wil jij hem wel kopen :roll: :oops: :lol:
Wij verkopen en kopen er geen een meer, en deze kom bij AsianG vandaan... Veel te lang moeten wachten op onderdelen.. klant boos!!
Dus denk goed na... voordat je zaken gaat doen met AGM...
Als je in China bent geweest heb je ook betere Retro modellen gezien
dan die AGM serie...

Wij verkopen geen slechte zooi, wil graag over een paar jaar ook nog eten en verkopen, de door geleverde Originele Baotian Scooters zijn ook probleemloos...... Niemand zit te wachten op gezeur en problemen, daarom hebben wij de AGM ook terug genomen van de klant ondanks dat deze deze zelf had besteld, daar wij hem niet standaard verkopen.
Wij verkopen ook andere merken scooters op bestelling, o.a. Kymco..
en doen het onderhoud van vele merken ook als deze niet uit China komen.. :oops: :roll: :lol: Goede werkplaats en goed geschoold personeel is goud waard, vraag maar aan Jan... ;) Die heeft de boel ook voor elkaar.....


Groeten Johannes

henrie
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 dec 2007 22:43

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door henrie »

Hmm de foto die bij jullie op de site staatkomt niet overeen met de modellen die wij verkopen, welke fabrikant staat ophet kenteken vermeld?

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Ik snap er geen bal meer van Asiangear zoekt dealers voor AGM
Zijn er nu nog meer importeurs van dit merk?

baotianonline
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 aug 2007 19:17

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door baotianonline »

henrie
Geplaatst op: 13 Dec 2007 00:28 Onderwerp:



Hmm de foto die bij jullie op de site staatkomt niet overeen met de modellen die wij verkopen, welke fabrikant staat ophet kenteken vermeld?
Wat denk je AGM !!! Komt Bij AsianG........... vandaan...
Troep is het!!! en dat schrijf ik die echt nooit kritiek geeft over een ander merk... maar in dit geval wel..... GOEDKOPE ZOOI, vind het wel leuk dat AsianG... wel weet van het probleem maar als inporteur er niets aan doet !!! Daarom verkopen wij geen AGM meer ook niet op verzoek van een klant !!! Onze Aardbeien scooter handelaar is er ook mee gestopt en die deed heel veel AGM via AsianG......
Maar stuur mij eens aan paar foto's via mijn emailadres, 1 op 1...
Succes met de AGM scooters....... Ik heb er nog een voor je een hele mooie zilver grijze van 2007 :lol: :lol:

BMS.Purmerend
Geplaatst op: 13 Dec 2007 08:35 Onderwerp:



Ik snap er geen bal meer van Asiangear zoekt dealers voor AGM
Zijn er nu nog meer importeurs van dit merk?

Ik niet :oops: :roll: :lol:

Ze zoeken nog steeds dealers............
Dus wie........... :roll: :oops: :lol: 8)

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Maar henrie is dus toch ook importeur er van??

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

U krijgt hierbij een waarschuwing. Het is niet toegestaan op dit forum reclame te maken of te adverteren voor allerlei bedrijven.

Indien dit weer gebeurt, zal dit topic worden gesloten.

Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
[email protected]

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Bovenstaande begrijp ik nou weer niet, omdat er een iemand reclame maakt moet een gehele topic sluiten?
Merken mogen worden genoemd en gezien dit kan lijden dat de consument weet wat er gaande is tussen goed – slecht – garantie – Erkend zijn – in en verkoop – dubieuze bedrijven en merken moet dat dan reclame zijn?
Een link is toegestaan????????

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door pejevedeve »

ik zou er in de eerste plaats voor willen pleiten dat er iets gedaan wordt aan de wlidgroei van namen voor EEN EN DEZELFDE scooter..

in ieder dorp zit wel een handelaartje die een scooter aanbiedt met de vermelding dat zijn scooter de beste is... terwijl er al 25 verschillende namen voor hetzelfde ding bestaan...

op die manier wek je veel vertrouwen bij de eventuele klanten...

ze zien door de bomen het bos niet meer...

heren handelaren.... verkoop jullie scooters onder de MERKNAAM en niet als fantasienamen...

binnenkort komt er weer een nieuwe scooter op de markt... zullen ze ook wel weer met 25 namen overheen duiken...


Afbeelding

alleen zal deze scooter NIET zo uit zien.. dat stuur heb ik er zelf op geplakt..

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Kijk dat is nu wat ik bedoel maar radar is hiermee mogelijk niet eens.

Je hebt volkomen gelijk dat er zoveel namen en types betreffende een gelijk product.
Ik ben ook van mening dat de minister nu eens moet ingrijpen in deze wanorde.
De consument dus ook de kiezer van het kabinet enz. moet deze handel aan banden leggen en het invoeren van eendaagse producten verbieden.
Ook zou de Bovag en de RAI stappen moeten gaan ondernemen.
Net als er hard wordt geroepen dat elke website die verkoopt en aanbot doet een kamer van koop handel moeten voeren. Dit wordt nog steeds niet gecontroleerd ook al dien je een klacht in.
Weg met die nep leveranciers die alleen willen verdienen en de consument laten vallen.

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door pejevedeve »

de beste scooter koop je bij degene die de beste garantie geeft en ook nakomt... want de mensen beseffen nog steeds niet dat het allemaal dezelfde scooters zijn en goedkoop nog steeds duurkoop is...

ik ga zowiezo nooit een scooter kopen bij een bedrijf wat ook boten , stofzuigers, speelgoed en wat al niet meer verkoopt om er rijk van te worden...

geef mij maar de ECHTE vakhandel...

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Joepie zo mag ik het horen

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door pejevedeve »

en om ook maar de handelaartjes een stap voor te zijn heb ik er ook maar een naam en logo bijgemaakt...

BMS.Purmerend

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

zou het helpen? denk het niet. zij klonen alles na.

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Zeer tevreden over mijn retro scooter (AGM)

Ongelezen bericht door pejevedeve »

och beste Jan...

om deze scooter in deze uitvoering te kunnen verkopen moeten ze eerst naar het bamiland gaan en dit plaatje meenemen anders snappen die chinezer er geen jota van...
want deze scooter is er alleen maar met een soort vespa stuurtje... daarom heb ik DIT plaatje hier neer gezet.. , kunnen ze weinig aan jatten... en wat dan nog... iedereen ziet aan de datum dat ik de eerste was met deze foto... , dus alles wat hierna komt is na-aperij..

deze scooter had ik een half jaar geleden al in china bij een fabriek op de site zien staan... het verwonderd mij dat nog niemand deze in z'n pakket heeft... of zouden ze er pas mee komen als de markt overspoeld is met hetgeen er NU aangeboden wordt, met alle klachten die er zijn... en dat straks het verkoopplaatje als volgt gaat... deze nieuwe generatie scooters kunt u met een gerust hart kopen, daar wij in de fabrieken in china geweest zijn en al uw klachten daar gedeponeerd hebben, zodat er nu scooters zijn die alle kinderziektes te boven zijn.... l*lverhaal dus... verkooppraatjes... maar ja... we zullen afwachten... en over een half jaar wel kijken hoe de verhaaltjes bij deze scooter luiden...

Gesloten