LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Bloody Dog

Re: Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie

Ongelezen bericht door Bloody Dog »

Waar is dat veld en wanneer ben jij daar?

homerus

Ongelezen bericht door homerus »

een "veld' met hondenliefhebbers, die daar staan te zeuren over de grote boze wereld.
Wat schreef je, 30 honden op een veld, geloof ik niks van!

Je schrijft jezelf telkens tegen.

en een asielhond heeft inderdaad vaak een rotverleden, en hebben dus bijzondere aandacht nodig. Sorry voor de belediging hondenkenner maar het is wel zo!

wil niet zeggen dat ze kans verdienen maar blijf wel even eerlijk ja.

dag hondenkenner.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een bullsjit!
Als eerste heb Jij, bovenstaande, bijvoorbaad alweer een vooroordeel over asielhonden, je plakt ze meteen maar een etiketje op, met een beetje geluk nog net geen ster.

En dan hebben we hier ook nog een oversexte persoon rondlopen.
Denk je nou alleen maar aan s*x B.Dog?
Wat doe je dan hier :roll: kan je elders niet meer aan je trekken komen?

Gast

een "veld' met hondenliefhebbers, die daar staan te zeuren over de grote boze wereld.
Wat schreef je, 30 honden op een veld, geloof ik niks van!
waar woon jij dat het niet kan 30 honden op 1 veld.
ik ken de andere gast niet maar het is dus degelijk wel mogelijk.

er zijn nl wijken waar grotere velden zijn en waar men altijd met vaste groepen naar toe gaat.
de hond met zijn vaste speelkameraatjes en de eigenaar voor de sociale contacten.

maar gezien jou reactie op iedereen denk ik dat jij niet eens weet wat sociale contacten zijn

Gast

zijn baasjes beboeten veel meer

Gast

ze zouden die baasjes voor elke misstap van de hond een half jaartje moeten laten zitten, maar waar wachten ze eigenlijk op... :?

Gast

Ze heeft zelf gezegd dat ze de hond niet aan de lijn kan laten, dan is hij helemaal niet te houden omdat hij zijn energie niet kwijt kan
lees heel het artikel eens ff goed, moet die hond boeten omdat zijn baas niet weet hoe ie een hond moet opvoeden.

ik praat niet goed wat er gebeurd is, maar ja dit soort taferelen krijg je dus met mensen die wel de lusten van een hond willen maar niet de lasten.
er zou beter een verbod komen voor die mensen dat ze uberhaubt ooit nog een huisdier mogen houden.

een hond wordt niet vals geboren of agressief, de mens maakt hem zo.

lees de bovenstaande quote dat wijf is geen hond waard, waarom kan die hond zijn energie niet kwijt omdat dat domme wijf geen moeite neemt om haar hond een paar keer per dag uit te laten dus is het makkelijker om het los buiten te laten.

mens blijf dan met je poten van een huisdier af als je er geen tijd of zin in hebt.

mijn jr is ook kei wild en moet minstens 6 uur per dag buiten zijn anders breekt ie binnen alles af lijkt wel adhd soms.
als ik dat niet kon was ik er niet aan begonnen.

een hond is leuk om te hebben maar heb je geen tijd voor uitlaten etc begin er dan gewoon niet aan.

nu is de hond dus weer de dupe van de fouten van de mens

Gast

we moeten alle misdadigers vrijlaten en inplaats daarvan de ouders gaan berechten. Immers zij zijn te kort geschoten in de opvoeding.

Gast

ja idd je moet de oorzaak aan pakken en niet het gevolg

Bloody Dog

Ongelezen bericht door Bloody Dog »

Hey gast

Je hebt me nog steeds niet verteld waar dat veld van je is.

En ook niet wanneer jij daar bent.

Gast

misschien omdat ''gast'' geen zin heeft in een gesprekje met een oversext persoon

Bloody dog

Ongelezen bericht door Bloody dog »

Misschien dat gast zich liever verschuilt achter zijn kei-wilde Jr op zijn zelf verzonnen veldje met wel 30 zelf verzonnen honden. :mrgreen:

Gast

moet je op zondagmorgen eens bij mij in het park komen kijken.
iedereen die door de week geen tijd heeft is daar dan een uur lang te vinden. dat zijn er toch wel een stuk of wat hoor!! de 30 halen we zeker!
ze proberen dan nl goed te maken wat hun hond door de week moet missen. en over welke dag praat de gast met de jr? over zondag of zaterag?

Gast

en trouwens, omdat verder in het hele park een losloopverbod geldt is iedereen op dat losloopveld aanwezig, dus kom je echt een heel eind. en ja, er zijn ook wel eens dombo's die hun kinderen op dat veld laten lopen, terwijl ze al een heel park hebben om te spelen :roll:

Gast

je zet je kind toch ook niet op het afgezette hondentoilet...

Gast

In het weekend kan het in een park met hondenuitlaatterrein aardig druk zijn ja

Gast

Door de week zie je geen hond

homerus

Ongelezen bericht door homerus »

je kan l.ll.n tot je een ons weegt, maar een hond die agressief is, moet je bijhouden Zelfs op een poepveldje. en die standaardzinnen :doet ie anders nooooooit" zijn uit de tijd hoor.
en DAT is waar het om gaat.
Hoe wil je nou zoiets goed praten om over poepveldjes te beginnen waar kindjes rondliepen en jij dat lastig vond.
of over je wandelingetje aan zee.
een hond is fijn en geniet er van.
maar val andere mensen er niet mee lastig.
en als je zegt meer honden te hebben dan zul je extra op moeten letten.
Het bevestigd je liefde voor de honden wel, maar ook dat je een zeer telleurgestelde mening hebt over normale mensen.
en als jij het irritant vind als kinderen je hondjes aaien, dan moet je opletten en die situaties mijden.
en dus.oja, heb je eigenlijk kinderen, neefjes nichtjes?

Gast

Even tussen haakjes over een wandelingetje aan zee, Jij schrijft nu
dat je andere mensen niet moet lastig vallen, nou sorry, ik val andere mensen niet lastig, mijn honden ook niet... de andere mensen vallen ons lastig, zelfs als mijn vriend en ik lekker met onze re*t in het zand zitten komt er weer iemand die zonodig aardig gevonden wil worden en die zonder vragen je hond gaat aaien! Is niet erg, die van mij zijn zo sociaal, ik schiet niet spontaan in de stress, anders moet ik ze ook niet meenemen.
Kinderen en poepveldjes?
Dat moet ik zo nog eens even lezen :lol: het moet niet gekker worden.
En het is waar wat voorganger ook schreef, door de week zie je bijna geen honden in een park of bos, moet je in het weekend eens komen, dan heeft iedereen ineens een 4 voeter.

Gesloten