Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Je kan ook gewoon erkennen dat de terugbetaling fout kan gaan. Je hebt al aangegeven dat wasmachines ook achteraf betaald kunnen worden. Je kan dat vervolgens de gevolgen van een eventuele fout tot nul reduceren door aan te geven dat TS mag verrekenen. Dat levert vervolgens wel weer een paar boze brieven op van Bol.com.
Ik had van C&A een paar boze brieven, omdat ik maar niet de volledige factuur had betaald. Ik had de koop deels ontbonden en betaalde dus niet alles. C&A staat daar anders in en stuurde aanmaningen, waarin werd gedreigd met incassokosten. Ik heb binnen 30 dagen na het ontbinden (maar buiten de betaaltermijn) een deel van de goederen terug in geleverd bij C&A en daarbij gezorgd voor een verklaring waarin heel duidelijk stond welke goederen ze van mij hadden ontvangen. De aanmaningen stopte pas nadat de goederen terug waren op het C&A hoofdkantoor en ook daar verwerkt waren. Ondertussen hebben zij zich wel schuldig gemaakt aan een aggrieve handelspraktijk, maar goed dat is bijzaak.
Ik had van C&A een paar boze brieven, omdat ik maar niet de volledige factuur had betaald. Ik had de koop deels ontbonden en betaalde dus niet alles. C&A staat daar anders in en stuurde aanmaningen, waarin werd gedreigd met incassokosten. Ik heb binnen 30 dagen na het ontbinden (maar buiten de betaaltermijn) een deel van de goederen terug in geleverd bij C&A en daarbij gezorgd voor een verklaring waarin heel duidelijk stond welke goederen ze van mij hadden ontvangen. De aanmaningen stopte pas nadat de goederen terug waren op het C&A hoofdkantoor en ook daar verwerkt waren. Ondertussen hebben zij zich wel schuldig gemaakt aan een aggrieve handelspraktijk, maar goed dat is bijzaak.
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Ik denk dat de Ts uitgebreid met een wastobbe en borstel in de weer is.
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Dat jij achteraf kan betalen, betekent niet dat anderen die mogelijkheid ook hebben. Dat verschilt per persoon namelijk.Ik heb verschillende wasmachines bekeken bij Bol en bij allemaal kan je achteraf betalen.
alfatrion
, J. Deltoer
en Dorfje
vinden dit leuk
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Je zou haast hopen dat een bestelling fout loopt.
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Half off-topic: moet er niet bij staan, dat voor deze loterij een vergunning is verleend of is dat verouderde wetgeving, mag iedereen nu een loterij organiseren?Moneyman schreef: ↑09 jun 2022 15:57Ik heb net heel hard gelachen... toen ik deze pagina tegenkwam
https://goedmaker.bol.com/
-
- Berichten: 1028
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Dat is het altijd al, ik heb nooit problemen met leveranciers.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑09 jun 2022 18:55Moet je nog wel geluk hebben dat het lot je gunstig gezind is.
Re: Service bij bol.com: droger geleverd ipv wasmachine
Ik zie hier reacties die praten over dat de bezorger niks mee terug neemt, dat die eerst weer terug moet zijn bij hen voordat er een wasmachine kan worden geleverd, dat het probleem oplossen langer duurt dan een nieuwe bestellen.
Volgens mij wordt daarbij vergeten dat de bovenstaande dingen helemaal niet het geval hoeven te zijn , of zelfs zouden mogen zijn.
Ik snap nog dat een bezorger sommige dingen die geweigerd worden normaal niet meeneemt, maar hier is helemaal niet geleverd. Nu is de koper ineens verantwoordelijk voor de staat van een droger die ze niet wil. Desnoods sturen ze een taxi busje,, maar dat ding hoort niet eens over de drempel te komen.
Ook is dat die droger eerst terug moet of dat ze bij Bol zelf niet de volgende dag de al bestelde wasmachine kan leveren geen wet, fysieke onmogelijkheid of zo iets, dat is hun belijd en gewoon fout. Nogmaals, ze hebben niet geleverd en moeten dat gewoon zo snel mogelijk doen.
Als een nieuw bestelde machine er morgen kan zijn, dan kan de al bestelde er dan ook zijn.
Het is een bekend verhaal dat een fout maken niet zo'n groot probleem is, als je het maar goed oplost. Dat doet Bol dus gewoon niet.
Volgens mij wordt daarbij vergeten dat de bovenstaande dingen helemaal niet het geval hoeven te zijn , of zelfs zouden mogen zijn.
Ik snap nog dat een bezorger sommige dingen die geweigerd worden normaal niet meeneemt, maar hier is helemaal niet geleverd. Nu is de koper ineens verantwoordelijk voor de staat van een droger die ze niet wil. Desnoods sturen ze een taxi busje,, maar dat ding hoort niet eens over de drempel te komen.
Ook is dat die droger eerst terug moet of dat ze bij Bol zelf niet de volgende dag de al bestelde wasmachine kan leveren geen wet, fysieke onmogelijkheid of zo iets, dat is hun belijd en gewoon fout. Nogmaals, ze hebben niet geleverd en moeten dat gewoon zo snel mogelijk doen.
Als een nieuw bestelde machine er morgen kan zijn, dan kan de al bestelde er dan ook zijn.
Het is een bekend verhaal dat een fout maken niet zo'n groot probleem is, als je het maar goed oplost. Dat doet Bol dus gewoon niet.