Ik ben blij dat je dit meldt als jouw mening, die respecteer ik uiteraard.juliomariner schreef: ↑14 jul 2020 20:21Naar mijn mening wilde die TS helemaal geen consumenten zaak of onrecht aankaarten maar was hij bezig met een onmogelijke zaak. Vandaar dat ik hen een Don Quichotte noemde die tegen een niet bestaande vijand vecht. De enige die volgens mij de TS "kwaad" deed was namelijk ts zelf door gelijk proberen te krijgen in een zaak waarin hij gewoon geen gelijk heeft. Dit soort TS behoren naar mijn mening hier geen podium te krijgen.
Maar, ik heb het gevoel dat TS een gefrustreerd, boos en teleurgesteld persoon was die bijna alleen tegenwerking kreeg.
Dan is het, in mijn ogen, niet netje om hem verder te frustreren, waardoor hij alleen maar nog meer gefrustreerd raakt.
Ik heb een vermoeden dat dit een belangrijk onderdeel van zijn probleem betrof, na zich aan te melden op dit forum.
Iedereen bleef maar door hameren dat iedereen verzekerd moet zijn en dit is verplicht en het is je eigen schuld en niet slim ene enz...
Maar, ik begreep, hij was dakloos en zonder vaste verblijfsplaats geweest voor meerdere jaren vanaf zijn 18e.
Daarom probeerde ik voorzichtig met deze onderstaande vragen. (staan nog in de topic, met de link.)
------------
Ik lees hier dat iedereen verzekerd moet zijn en dat onverzekerd niet mogelijk is.
Hoe werkt dat dan voor dak en thuislozen, als in onderstaand bericht?
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... hebben.htm
Wat nu, als deze dak of thuisloze weer ergens kan inschrijven en zijn leven oppakt.
Krijgt hij dan de rekening voor alle jaren dat hij dak en thuisloos was en dus geen verzekering had?
--------------------