fonsflons schreef: ↑29 jul 2020 13:57
Een groot misverstand is dat nieuwe leden de indruk krijgen dat oude leden van mening zijn dat het forum van hen is. Dat is niet zo, zeker niet als je wat langer meeleest.
Het is vaak dat er 'nieuwe' zeer fantatieke leden bijkomen welke menen het forum om te moeten vormen. Een forum als dit draait al erg lang en heeft een bepaalde mentaliteit ontwikkeld, mede door de 'stamgasten.' Net als iedere andere club. Als je als nieuwkomer die niet op 1 specifiek onderwerp reageert, maar meer algemeen mee gaat doen je dan een beetje aanpast gaat dat meestal probleemloos. Zodra je als nieuweling vind dat het forum zich moet aanpassen naar jouw waarden dan gaat het vaker fout.
We hebben hier al meerdere mensen voorbij zien komen die het forum gingen hervormen om hiervan het beste forum van Nederland te maken. De ervaring leert dat dit vaak mensen zijn met een zeer sterke eigen mening die niet geheel vrij is van enige blindheid.
Kort gezegd draait het forum net als een normaal gezin. Het knalt soms, soms gaan er weg en soms komen er bij, maar al met al loopt het huwelijk best prima.
>>
Sorry, ik moet je nu toch even uit je droom helpen.
Je kunt zien wanneer ik me geregistreerd heb en ben af en toe eens langs gekomen om af en toe te zien hoe alles hier gaat.
Daar was ik niet erg positief van onder de indruk, eerlijk gezegd.
Niet dat alles slecht was, maar ik begrijp wel dat veel eerste aanmelders wild gillend weglopen.
Komen niet eens meer terug om überhaupt nogmaals de oren gewassen te worden.
Meeste komen hier voor de eerste keer, gezien het post aantal, en komen eigenlijk sporadisch terug.
Vind het ook zot om aan te nemen dat een eerste bezoeker maar even "zich aan moet passen hier"
Ik vind, "hier" moet zich inleven in de nieuwe gefrustreerde en geïrriteerde TS en deze proberen goed te helpen.
Niet te vertellen dat hij het anders had moeten doen of dom is dat hij daar intrapt..
Maar, je blijft volhouden dat alles goed werkt.
Daar ben ik het niet mee eens en dat is mijn recht.
En je hele toon is vingertje wijzen, maar dat geeft mij alleen aan dat je blind bent voor je eigen aandeel.
En ik heb inderdaad een achterliggende, persoonlijk, reden om hier mee te doen.
Ik wil namelijk zoveel mogelijk nieuwe aanmelders proberen te behouden om eigen en persoonlijke redenen.
En die reden is nu, door Corona, wat vertraagd maar komt er wel aan.
En nee, daar hoef ik niemand een verklaring voor te geven, alleen Radar is daarvan op de hoogte.
Want daar zijn al reeds twee uitzending aan gewijd geweest.
Nu was een "niet leuk" optie wellicht toch niet zo'n gek idee, hé