CarlaHeusden schreef: ↑29 sep 2020 17:07
Denkt iedereen nu dat onder de stamgasten geen foute zit? echt waar? Die zijn bij RADAR ook bekend, ze zijn daar echt niet gek.
Dat laatste heb je goed, en om die reden heb jij maar weer eens een permanente ban.
Het beleid wordt overigens als volgt. Nieuwelingen die binnen de kortste keren in negatieve zin opvallen door direct te lopen zeuren over 'de kliek', 'de stamgasten' en 'de sfeer' in het feedbacktopic of elders op het forum krijgen gewoon direct het nadeel van de twijfel en een permanente ban als er bepaalde criteria zijn die daar aanleiding toe geven, zoals het ontbreken van valide contactgegevens en nog een paar andere zaken die ik maar niet aan de grote klok hang om trolletjes niet wijzer te maken.
Een belangrijke reden is dat dit gedrag geen voor de hand liggend gedrag is voor een échte nieuweling: die kent het forum als het goed is immers niet, die weet dus al helemaal niet hoe de eventuele verhoudingen precies liggen en echte nieuwelingen komen in het overgrote deel van de gevallen gewoon om een antwoord op een specifieke vraag te krijgen. Hoe het precies zit met de 'stamgasten', de 'sfeer' en de 'verhoudingen' interesseert de doorsnee nieuweling werkelijk waar helemaal niets. Gedrag waar het tegenovergestelde uit blijkt, zal bij dezen eerder het stempel 'verdacht' krijgen als er andere aanwijzingen zijn waaruit blijkt dat iemand mogelijk minder goede bedoelingen heeft.
Daar gaat aan onze kant gewoon een zeer minimale hoeveelheid energie in zitten wat mij betreft: loop je direct rottigheid te trappen en heb ik om wat voor reden dan ook de indruk dat je een oudgediende bent die de boel op zit te stoken? Dan is het vrij snel klaar, tenzij er overtuigend bewijs kan worden geleverd dat het om een legitiem account / een legitieme gebruiker gaat. In dat geval belanden nieuwelingen die zich meteen op negatieve wijze profileren alsnog op de watchlist, want dat hele geëtter met die CarlaHeusden schiet natuurlijk ook weer voor geen meter op en dat had veel eerder in de kiem gesmoord kunnen (en moeten) worden.
Het was - zeker met de kennis van nu - namelijk al een tijdje soort van duidelijk dat CarlaHeusden het zoveelste nepaccount was van Obelix1 / Bobo Monteiro die zich kennelijk weer enorm zat te vervelen, en laten we het er voor de rest maar op houden dat ik dermate overtuigend bewijs heb gevonden dat een permanente ban me een uitstekende oplossing leek.
Overigens heeft ondergetekende dit weekend de spreekwoordelijke politiepet weer op en volgens mij had ik nog even wat in te lezen wat betreft de meest recente ontwikkelingen, want ik ben de laatste weken eigenlijk met compleet andere dingen in de weer geweest.
Ik stel voor dat we er een gemoedelijk weekend van maken en dat eventueel gekissebis slechts met een knipoog en met wederzijds goedvinden plaatsvindt in de Huiskamer, al zal ik het buitengewoon op prijs stellen als dat alsnog tot een minimum kan worden beperkt.
Ik zal ook even wat offtopic posts uit dit topic gooien, want zoals jullie allemaal donders goed weten, heeft het met feedback op het forum niet bijster veel te maken.
Hartelijke groet en een fijn weekend, Radar^SK