Feedback op het Forum - deel 4
-
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Nou... volgens mij hadden zowel MM als ik ooit een permaban, beiden zijn terug gedraaid. Die van Tenormin is indertijd ook terug gedraaid. Helaas lukt het haar niet meer in te loggen, daarom zien we haar niet meer. Waarom die wel en andere niet?
-
De laatste persoon leest wel mee maar wil hiet niet meer posten heeft ze meerdere keren op het kassaforum geschreven.
Of iemand terugkeert na een zg. permaban vind ik niet zo interessant; of iemand zich dan fatsoenlijk gedraagt wél.
Enige afstemming binnen de internetredactie (nieuwsbrief en forummoderatie) lijkt me ook wel belangrijk.
Enige afstemming binnen de internetredactie (nieuwsbrief en forummoderatie) lijkt me ook wel belangrijk.
juliomariner
, Techneut71
, Lowieze
, moederslink
, witte angora
en Moneyman
vinden dit leuk
Dat, en het feit dat onzinnige topics uberhaupt in de nieuwsbrief terecht komen. Daarmee verkondigt radar zelf dat ze blijkbaar niets serieuzer te melden hebben.
Zou dat niet geheel automatisch gaan ?
Dat idee heb ik al wat langer.
Dat idee heb ik al wat langer.
-
Probeert u het eens uit...
Waarom wordt iemand die iets positiefs schrijft in een topic, benaderd als een kleuter zonder verstand?
Willen we niet juist bereiken dat dit forum wat volwassener wordt?
Willen we niet juist bereiken dat dit forum wat volwassener wordt?
-
Met positieve neprevieuws?
Is dat een feit of alleen iemands mening?
Maar als we mensen die zich aanmelden om een negatieve review over een bedrijf te schrijven ook zo zouden behandelen, dan kan het hele consumentenforum wel opgedoekt worden. Want die mensen zijn dan wel geloofwaardig?
Waarom zou je geen positieve ervaring mogen delen? Die argwaan zegt volgens mij meer over degene die zo wantrouwend is, zeker omdat diegene er dan ook nog plezier in lijkt te hebben om zo’n persoon te kleineren.
ja, het is een stuk geloofwaardiger dan mensen zich aanmelden voor negatieve reviews dan positieve reviews.Lowieze schreef: ↑21 sep 2023 14:18Maar als we mensen die zich aanmelden om een negatieve review over een bedrijf te schrijven ook zo zouden behandelen, dan kan het hele consumentenforum wel opgedoekt worden. Want die mensen zijn dan wel geloofwaardig?
Waarom zou je geen positieve ervaring mogen delen? Die argwaan zegt volgens mij meer over degene die zo wantrouwend is, zeker omdat diegene er dan ook nog plezier in lijkt te hebben om zo’n persoon te kleineren.
Topic 'Gasprijs fors hoger door belasting' verwijderd, vanwege beperkte inhoudelijke waarde.
Erthanax
vindt dit leuk
Topic 'Muisjes' verwijderd omdat TS verschillende commerciële links plaatste.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Compliment voor de moderatie. Er is echt een hoop ten goede veranderd de afgelopen dagen!
juliomariner
, moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Ik heb uw "openingsbericht" in dat topic maar even gemeld, met de opmerking dat nu beter het hele topic verwijderd kan worden. (En met mijn complimenten voor de strakkere moderatie en de toelichtingen.)
Lady1234
vindt dit leuk
Hopla, en het is al geregeld. Geweldig!