We gaan het hier niet over eens worden. Geeft ook niet. Je ziet in deze hele discussie weer eens hoe lastig het is om alleen met geschreven berichten een discussie te voeren, het ontbreken van de non-verbale component zorgt daarvoor. Je ziet dat mensen de betreffende tekst op een heel verschillende manier interpreteren.
Op Netflix is de serie The Royals nog te zien. Charles als onnozelaar, Camilla als vals sekreet, William en Kate als klef stel, en prinses Anne als een soort spook. Erg vermakelijk.
Over Koningin Elizabeth en prins Philip wordt overigens alleen gesproken, ze hebben geen rol in beeld.
Ik zou flink kunnen besparen door als alleenstaande een kleine 2e auto te nemen. (...)
Nou, dit is in elk geval voorlopig gelukt. Er heeft er vanmorgen eentje achterop gezeten (allebei ongedeerd, alleen cosmetische schade aan de auto's voor zover ik kon zien) en de auto staat bij de schadehersteller. De leenauto is een stuk zuiniger, dus dat is ook een tijdelijke besparing.
Wat een pech! Gelukkig lijken de gevolgen mee te vallen, maar het is waardeloos als iemand kreukel(tje)s rijdt in je liefhebbersauto. Ik hoop dat hij onzichtbaar hersteld kan worden.
Ik zou flink kunnen besparen door als alleenstaande een kleine 2e auto te nemen. (...)
Nou, dit is in elk geval voorlopig gelukt. Er heeft er vanmorgen eentje achterop gezeten (allebei ongedeerd, alleen cosmetische schade aan de auto's voor zover ik kon zien) en de auto staat bij de schadehersteller. De leenauto is een stuk zuiniger, dus dat is ook een tijdelijke besparing.
Wat een pech! Gelukkig lijken de gevolgen mee te vallen, maar het is waardeloos als iemand kreukel(tje)s rijdt in je liefhebbersauto. Ik hoop dat hij onzichtbaar hersteld kan worden.
Inderdaad. Maar hoe moet ik 'onzichtbaar herstellen' voor me zien? Een grote onzichtbaarheidsmantel over auto en monteur en dan maar aan het werk?
Auto is ondertussen alweer rijklaar gemaakt. Onderhuids gelukkig geen schade. Nu alleen wachten op de nieuwe bumper en waarschijnlijk ook nieuwe achterklep en plek bij de schadehersteller. Aangezien ik mijn spoiler binnenkort toch zou laten spuiten, laat ik die er ook meteen bij spuiten, dan is ie er toch af.
Scharrelschipper.
Een vraag over voorrangsregels op het water.
Wie heeft voorrang op de grote rivieren.
Vrachtboot of veerpontje?
Maakt het nog uit of het een voet-/fietsveerpontje of echte veerpont is voor alle verkeer?
Vrachtvaart gaat voor,hoewel een pont ook vracht vervoerd natuurlijk.
Maar een pont steekt de (vaar) weg over dus verleent voorrang.
Bij een gierpont moeten wij altijd goed opletten hoever die al is wat betreft het midden van de rivier.
Sinds een paar dagen heb ik zo nu en dan een 'stotterend ' en blokjes beeld.
Of 't beeld staat een paar seconden stil. En t ' knettert ' dan even .
Zeer irritant!
Alle plugjes, stekkertjes zijn nagelopen en goed aangedrukt.
Het Ziggo informatiekanaal geeft een groene vink , m.a.w : de aansluiting/kabels e.d zijn OK.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen?
Sinds een paar dagen heb ik zo nu en dan een 'stotterend ' en blokjes beeld.
Of 't beeld staat een paar seconden stil. En t ' knettert ' dan even .
Zeer irritant!
Alle plugjes, stekkertjes zijn nagelopen en goed aangedrukt.
Het Ziggo informatiekanaal geeft een groene vink , m.a.w : de aansluiting/kabels e.d zijn OK.
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen?
Ze zeggen dat dit meestal aan de kabels ligt, dat je dan kabels moet vervangen als het aan blijft houden.
Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
Ook geen storing bij Ziggo bij deze postcode.
Op internet het ' stappenplan' doorlopen om de oorzaak op te sporen.
Ik kom er nu niet uit en bel maandag Ziggo.
Laatst gewijzigd door moederslink op 10 sep 2022 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
Op internet het ' stappenplan' doorlopen om de oorzaak op te sporen.
Ik kom er nu niet uit en bel maandag Ziggo.
Volgens ziggo kun je dat niet aan de kabels zien. Ja ik vind het ook vreemd. Maar het enigste wat ze zullen doen is waarschijnlijk aansluiting vervangen en kabel.