Huiskamer
Re: Huiskamer
Mijlpaal: een huiskamer van 1000 pagina's!
reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Waarom? Corona in het algemeen is inderdaad geen consumenten-onderwerp meer. Als je er persoonlijk mee te maken hebt, vind ik de huiskamer wel een geschikte plek.
Tijd voor een nieuwe stek?
Een nieuw topic alleen omdat de 1000 bereikt is? Nergens voor nodig toch? Dat kan met evenveel recht bij (onder veel, veel meer) 1001, 1066, 1304, of 4711
-
Aha! 4711 .....eau de Cologne...
Laatst gewijzigd door moederslink op 24 okt 2022 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Lees dan nog eens het deel wat ik gequote heb. Heeft niets te maken met "er persoonlijk mee te maken hebben".
Het "waarom" lijkt me wel duidelijk: omdat ik dat oeverloze gezeur over allerhande onderzoeken spuugzat ben. Dit topic heeft (gelukkig) een heel andere doelstelling.
Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.
Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.
-
In een topic over een autobedrijf is hij toch echt over de schreef gegaan en terecht verbannen.
Aan de andere kant vond ik zijn zelfgelaste bulbsteven voor wat meer snelheid van zijn Doerak, en de 30 cm beton voor wat meer diepgang (lagere bruggen!) een hilarisch hoogtepunt.
Aan de andere kant vond ik zijn zelfgelaste bulbsteven voor wat meer snelheid van zijn Doerak, en de 30 cm beton voor wat meer diepgang (lagere bruggen!) een hilarisch hoogtepunt.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Die kruimeldiefjes zouden dat nu alleszuigers zijn ?
Hij maakt nu af en toe het Kassa forum onveilig.
gosewijn
vindt dit leuk
-
Daar heeft hij volgens mij ook een perma ban.
Iemand die hier niet aanwezig is. Kan zich niet verdedigen.
Hij wordt niet aangevallen.
Alsnog hoor je niet over iemand te kletsen.
-
Precies, waar val ik hem dan aan.?
Je moet niet alles van @lady overnemen. Dat zijn haar woorden.
Die onderzoeken zijn grotendeels terug waar ze thuishoren: in de vakbladen.
Een ander onderzoek heb ik gemist in het topic: Aanpak Coronacrisis, deel 2, september 2020 tot juli 2021.
Media hebben zich vooral op één opmerking aan het einde van de samenvatting geconcentreerd: Het valt de Raad tenslotte op dat het kabinet beperkt initiatief heeft genomen om de afzonderlijke maatregelen grondig te (laten) evalueren op hun effecten. .
Toen ik dat tegenkwam, kon ik alleen nog vermoeid glimlachen. De virtuele werkelijkheid is weer terug. Hoe wil je het effect meten van iets, als er geen vergelijkingsmateriaal is? Alsof je tegen een terminale patiënt zegt: dit middel dienen we nog niet toe, want we willen eerst weten wat het effect is. Zonder middel sterft de patiënt, met medicatie overleeft de patiënt.
*
De leukere, kleine dingen dan. Nu zoon achttien is, hoeven we niet meer mee te rijden en dat is heel prettig voor iedereen. Hij is nu zelf de taxichauffeur van dienst, als het zo uitkomt, en onze werktijden zijn niet meer afhankelijk van zijn schooltijden.
-