Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
PGros

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door PGros »

ZeerPrivé schreef:
21 nov 2024 17:10
Ik ben even naar de supermarkt om wat bananen te kopen https://www.ad.nl/video/productie/banaa ... ork-899816
Mag wat kosten maar hij smaakt goed.
https://www.nu.nl/cultuur-overig/633726 ... nkoop.html

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En nu doe je er een nieuwe banaan in, want dit was niet dezelfde banaan als 5 jaar geleden, toen het kunstwerk werd gemaakt.

En vervolgens betaalt een andere gek er 7 miljoen voor.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

witte angora schreef:
29 nov 2024 10:16
Toch wel apart, dat iemand trackers verstuurt naar anderen die van niks weten, in de hoop dat diegene de tracker gewoon installeert enzovoorts.
Dat maak ik nou nooit mee.
Voor alles is een eerste keer. Mocht het jou overkomen: een klap met een hamer werkt ook om zo'n apparaat uit te schakelen. Anders in de hete lucht oven stoppen, zodat de inhoud gaat smelten.
Moneyman schreef:
29 nov 2024 09:29
Er wordt een tracker bezorgd die ongewenste software op je telefoon wou plaatsen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Normaal is er een app, waarmee je de tracker kunt volgen. In principe doet zo'n ding niets anders dan een positie doorgeven en die zichtbaar maken op een kaart. Dat kan via 2G t/m 5G, wifi of bluetooth werken, afhankelijk van het soort tracker.

Deze heeft wat extra code erop, die in elk geval ongemerkt microfoon, camera, locatie activeert. Misschien wel meer, dat is mij niet verteld. Vandaag zijn het apparaat en de verpakking opgehaald voor verder onderzoek. Kortom: aan alle kanten stinkt het naar bedrijfsspionage of erger.

Rare tijden, rare wereld.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Jablan schreef:
29 nov 2024 22:35
Kortom: aan alle kanten stinkt het naar bedrijfsspionage of erger.
Radar experimenteert met nieuwe moderatie-technieken. 8)

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Trouwens, is er nog ergens een open deur? Dan weet ik daar nog een liefhebber voor.

Nijogeth

Yes, ik heb hier 2 open deuren. Wil je dat ik ze open last staan of kan ik beter de deuren volledig weg halen?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Een open deur die je weghaalt kan je niet meer intrappen, dus laat toch maar hangen.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Deze is wel terecht. Echte pepernoten worden weggedrukt van de markt door die smerige kruidnoten.

Nijogeth

Eerlijk gezegd vind ik pepernoten niet zoveel aan. Kruidnoten vind ik net wat beter, maar als ik er een handjevol per jaar heb gehad, dan is dat ook genoeg. Maar eigenlijk zie ik overal netjes kruidnoten op die zakjes staan, het zijn alleen de mensen die het verkeerd benoemen.

Maar aangezien peper een kruid is, vallen de pepernoten dat technisch gezien niet onder de kruidnoten?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dus als je peper op je pizza doet heb je technisch gezien een kruidenpizza?

Hmmm.... heb eigenlijk wel zin om te ontprikkelen door te filosoferen over volslagen nutteloze bespiegelingen.

Is peper wel een kruid, of is het eigenlijk een specerij? https://www.google.com/search?q=is+pepe ... e&ie=UTF-8

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
01 dec 2024 12:14
Eerlijk gezegd vind ik pepernoten niet zoveel aan. Kruidnoten vind ik net wat beter, maar als ik er een handjevol per jaar heb gehad, dan is dat ook genoeg. Maar eigenlijk zie ik overal netjes kruidnoten op die zakjes staan, het zijn alleen de mensen die het verkeerd benoemen.

Maar aangezien peper een kruid is, vallen de pepernoten dat technisch gezien niet onder de kruidnoten?
ik vind pepernoten eigenlijk best wel smerig.
Maar komt omdat er een anijs smaak aan zit en ik vind anijs dus smerig.
Uiteraard niet als het in drank zit zoals Ricard en andere pastis merken. :wink:

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Vandaag de Kerstmarkt in Reims bezocht.
Bij de ingang werden we gefouilleerd,wel apart maar ook wel begrijpelijk gezien de toestand van de hedendaagse wereld.
Het stoort me niet want ik heb niks te verbergen, maar als je er nog eens over nadenkt geeft het toch een wat "unheimisch"gevoel.
Het was dus een min of meer afgesloten terrein met veel gelijkvormige houten kraampjes en wat grotere eettenten.
Dus wat gepofte kastanjes en een choco muffin gescoord.
Een aantal jaren geleden in Chalon en Champagne ook op een kerstmarkt geweest en daar was het meer;je hebt hier twee pleinen met wat zijstraten,zet daar je tent of kraam maar op en dan komt het helemaal goed.
Was rommelig en daardoor veel leuker naar mijn idee.
Maar ja,the times the are a changing.

Plaats reactie