LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sociale huurwoning door niet te vermelden student te zijn

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
mevrouwtje88

Re: Sociale huurwoning door niet te vermelden student te zijn

Ongelezen bericht door mevrouwtje88 »

Oh alweer twee andere reacties erbij, dank jullie wel! Denk dat dit voor nu de perfecte oplossing is ja. :) Dit is al een leuke huurwoning (3 slaapkamers, kleine plaats, perfecte plek), maar straks inderdaad op zoek naar mijn droom(huur)woning. :D

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

mevrouwtje88 schreef:Oh alweer twee andere reacties erbij, dank jullie wel! Denk dat dit voor nu de perfecte oplossing is ja. :) Dit is al een leuke huurwoning (3 slaapkamers, kleine plaats, perfecte plek), maar straks inderdaad op zoek naar mijn droom(huur)woning. :D
Fijne oplossing, gefeliciteerd; maar toch een vraagje: kan je gewoon ingeschreven blijven staan of kom je dan weer onder aan de lijst?

mevrouwtje88

Ongelezen bericht door mevrouwtje88 »

Dankjewel! Ik kan ingeschreven blijven staan. Deze woning is particulier en staat dus los van het huren via de woningbouw. :) Als ik een woning via de woningbouw betrek, moet ik me wel weer opnieuw inschrijven om zo ook weer een nieuwe inschrijfduur op te bouwen.

Gesloten