Waarom had je ex een advocaat op je af gestuurd?
Voor het terugvorderen van je ex zul je een advocaat moeten/kunnen inhuren. Die kan dan, eventueel via een deurwaarder, geld terugeisen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onderwaarde huis
Re: onderwaarde huis
Omdat ze haar naam van het huis wou weghalen..
Zonder dus voor iets verantwoordelijk te zijn.
Ik ga wat geld opzij zetten, en kijken of ik een goede advocaat kan vinden.
Bedankt!
Zonder dus voor iets verantwoordelijk te zijn.
Ik ga wat geld opzij zetten, en kijken of ik een goede advocaat kan vinden.
Bedankt!
Je ex kan wel van alles willen, maar om haar van de hypotheek te halen zal ze toch naar de bank moeten gaan en niet naar jou. Jij hebt daar zelf namelijk geen mogelijkheden voor. En die bank zal dat niet zomaar goed vinden.
En naar de notaris om de hypotheekakte aan te passen. Ik zou hier toch eens mee naar de schuldsanering gaan want die zullen niet eens weten dat ze bij jou nog "mede eigenaar" is.Je ex kan wel van alles willen, maar om haar van de hypotheek te halen zal ze toch naar de bank moeten gaan en niet naar jou.
even een aantal vragen wat mij niet duidelijk is geworden.
je verhuurt de woning op dit moment wordt de rente ook afgetrokken ? dit kan namelijk niet is een box 3 woning.
je bent id beide aansprakelijk voor de restschuld kan een het niet betalen dan de ander heel simpel.
waarom is zij niet ontslagen uit de hoofdelijke aansprakelijkheid ? kan dit niet op inkomen of .....
maar ergens lees ik NHG is het een hypotheek met NHG ? zo ja jullie zijn uitelkaar gegaan en kun je dus verzoek in dienen voor kwijting restschuld. dit kan via je bank. Nhg zal dan het verlies compenseren en er volgt wel een bkr notering wat inhoud dat je alleen een nieuwe hypotheek met NHG kunt sluiten. (let op veel geldverstrekkers vinden dit lastig)
ben benieuwd naar je antwoorden.
maak dit helaas dagelijks mee.
mvg
je verhuurt de woning op dit moment wordt de rente ook afgetrokken ? dit kan namelijk niet is een box 3 woning.
je bent id beide aansprakelijk voor de restschuld kan een het niet betalen dan de ander heel simpel.
waarom is zij niet ontslagen uit de hoofdelijke aansprakelijkheid ? kan dit niet op inkomen of .....
maar ergens lees ik NHG is het een hypotheek met NHG ? zo ja jullie zijn uitelkaar gegaan en kun je dus verzoek in dienen voor kwijting restschuld. dit kan via je bank. Nhg zal dan het verlies compenseren en er volgt wel een bkr notering wat inhoud dat je alleen een nieuwe hypotheek met NHG kunt sluiten. (let op veel geldverstrekkers vinden dit lastig)
ben benieuwd naar je antwoorden.
maak dit helaas dagelijks mee.
mvg