NeoDutchio schreef: ↑08 mar 2022 09:45
De moderatie is helder genoeg geweest in een eerdere verklaring. Mocht u dat niet meer weten, zoek dat dan even terug in het feedback topic. Iets met een wettelijke kant en een praktische kant.
Dit heeft werkelijk niets te maken met een juridische kant en een praktische kant. Dit gaat over onjuiste (juridische!) statements jouwerzijds én over antwoorden op niet gestelde vragen.
TS stelt hier een hele duidelijke en concrete vraag, namelijk: "Welke regels moet ik van mijn kant volgen om incassokosten (40 euro?) in rekening te mogen brengen?"?
Jouw antwoorden op die vraag zijn simpelweg onjuist - en je baseert dat op allerlei overwegingen die helemaal niet terzake doen voor de vraag van TS.
Als je het nuttig vindt om zaken waar TS niet naar vraagt toch ter sprake te brengen, dan kan dat natuurlijk altijd. Als je zou zeggen "denk eraan dat je, als je verder gaat, een terechte vordering moet hebben, en dat je mogelijk bewijsissues hebt", of iets dergelijks, dan zou je mij niet horen. Dat kan namelijk een prima waarschuwing zijn.
Wat jij echter doet in dit topic, is vanuit die niet-gevraagde overwegingen conclusies trekken die tot onjuiste antwoorden op de wél gestelde vraag leiden. Dát is de ruis waar ik het over heb.
Verder bent u behoorlijk bezig met stemmingmakerij. Het is niet aan u om te oordelen of een TS iets of niets met een praktische kant kan.
Welnee. Ik laat slechts een feitelijkheid zien: dat je antwoorden onjuist zijn én dat ze geen antwoord geven op de vraag van TS. Dat is geen stemmingmakerij, maar een feit.
En vertellen wat het gevolg kan zijn bij het nalaten van iets kan juist helpen in het maken van een juiste afweging. En die afweging maakt de vraagsteller, niet u.
Vertel eens, hoe hebben al je onjuiste antwoorden TS kunnen helpen?