| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groot probleem.
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Groot probleem.
Kwam die mail dan ook bij dat hotmail adres binnen?
-
MarkoSolar
Al deze mails komen op dat e-mail adres binnen.
Ik had gisteren een bericht gestuurd met mijn nep e-mail adres naar de site waar ik op heb gezeten hoe het kan dat ik een betalingsachterstand heb dit stuurden ze terug:
You buy at the 05.02.2012 coins about inetcash and not about clickandbuy.
Please contact inetcash.
Regards
Gabi vom 777-Team
Nu weet ik gewoon dat het een nep zooi is omdat ik hun site al bijna een 1/2 tot 1 jaar niet heb bezocht en er zou dus 1 maand geleden iets gekocht zijn op hun site,niet door mij dus
Ik had gisteren een bericht gestuurd met mijn nep e-mail adres naar de site waar ik op heb gezeten hoe het kan dat ik een betalingsachterstand heb dit stuurden ze terug:
You buy at the 05.02.2012 coins about inetcash and not about clickandbuy.
Please contact inetcash.
Regards
Gabi vom 777-Team
Nu weet ik gewoon dat het een nep zooi is omdat ik hun site al bijna een 1/2 tot 1 jaar niet heb bezocht en er zou dus 1 maand geleden iets gekocht zijn op hun site,niet door mij dus
-
Guardian72
- Contacteer:
Dat zou dus betekenen dat de site zelf oplichters zijn - en proberen via een incassoburo een en ander te cashen.
In dat geval - eis maar rechtsgeldig bewijs dat je inderdaad 'coins' hebt gekocht..
In dat geval - eis maar rechtsgeldig bewijs dat je inderdaad 'coins' hebt gekocht..